Hej
Fin bil du har fået lavet til konen tilykke med de danske plader jeg så den jo kun uden og der var du heller ikke helt færdig med at montere cic i den.
Med hensyn til service på tyske værksteder har jeg kun hørt positivt om jeg har en nabo som har 2 ældre e39 türingen de øre altid til Tyskland for at få deres Bmw er lavet der er også dansk talende personale hvis man har behov for det der bliver altid stillet en låne bil eller taxa bonner til rådighed så man kan komme ind til byen og så komme tilbage når bilen er færdig man bestiller tid en uge før man kommer og fortæller hvad der skal laves og skulle der være noget som værksteder opdager ringer de og man aftaler så om man vil have lavet det de har kun haft positive oplevelser med deres værksted i Tyskland Bmw værksted.
Jeg har selv oplevet på dansk Bmw værksted at de ikke opdaget at tallerkner ved bagstøddæmper ikke vendte rigtig og jeg havde været for bi flere gange pga. Min er en genopbygger fået helt nyt karosseri så der var en træls gong lyd ved kørsel på ujævn vej.
Aftalte at jeg skulle have nye støddæmper men forventet at de tjekked om det var nødvendig men mekanikeren skiftes støddæmper og samled dem som de var uden at tjekke som jeg havde bedt om om der evt. Var noget som var samlet forkert og ja det havde ikke hjulpet tilfældig var min chauffør ude og køre med hendes mekanikker (gl.bmw mekanikker inden han startet selv) som sagde at han viste hvad der var galt da han hørte at støddæmperne var skiftet han brugte ca 1,5 time tjekked begge sider i bag og konstateret at at de metal dele kaldt tallerkner var vendt forkert så de sad og banked ned i hjulkassen der var tydlig mærker så da de gummi dele og tallerknerne var vendt rigtig var det en drøm at køre i bilen igen.
Derfor bruger jeg ham nu istedet for autoriseret værksted og også pga. Efter jeg fik lavet noget på det værksted fik jeg ingen rabatter mere på de regninger som før.
Den mekanikker som lavede min bil ignorere mig de gange jeg kom på værkstedert efter denne episode.
Så nu køre jeg begge mine Bmw til den gl.bmw mekanikker der har jeg tilliden iorden til det han laver.