Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 13 år, 9 måneder siden #700

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Tak B... Godt at man slipper for den fold alle alm sæder har midt på siddefladen.

Er dørsidderne også med perforeret læder alm er det uden? Grunden til jeg spørger er at det er sæder med luft jeg har på vej hjem og jeg er lidt nysgerrig

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 13 år, 9 måneder siden #705

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej B,

Det var nok en fejl at tage den grå himmel ud og få den sorte alcantara monteret... Det har virkelig pressen bilen indvendigt - specielt når jeg ikke har panoramatag.

Nu må vi se hvor hvordan standen er når den kommer. Det er altid lykkedes mig at scuff'e læder op inkl reparation af ridser og faktisk også slem slidtage. Fordelen ved en beige er at den typisk er gennemfarvet. Det der typisk er farligt er cowboybukser men det kan nemt fjernes.

Jeg har dog stramme regler for mine 3 unger (ink konen) og hvad der indtages i bilen og hvordan man passer på den.

Jeg håber da jeg ender med at kunne "imponere" dig lidt alligevel

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 13 år, 5 måneder siden #1011

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Det er en mega flot bil du har Mr. B.
Jeg har altid været vild med de M5 sideskørter, det har gjort den mere harmonisk.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 13 år, 5 måneder siden #1012

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Mr.B (Unge mand)

Jeg synes det ser godt og og åbenbart er det det de unge vil have idag Det er en sand fornøjelse at se den måde du passer og plejer din meget flotte BMW , man skulle ikke tro det var en ung mand der kører i sådan et pragtstykke af en BMW til dagligt

Godt arbejde min ven og tak fordi du delte med alle os andre...
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 5 måneder siden af kenn.

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 13 år, 5 måneder siden #1052

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Mr. B

Flot arbejde med den sorte Alcantara himmel og jeg må lige korrigere din afslutning med at jeg ikke kan lide det, til at hvis ikke jeg havde fået mine ruder mørk tonet så tror jeg også jeg havde fået det monteret i min BMW E61. Jeg har haft en BMW E61 på værkstedet som også havde det monteret og fordi han også havde tonede ruder bag blev det meget mørkt.

Når det er sagt kan jeg godt se og ikke mindst mærke at det er en rigtig lækker finnesse at have monteret i bilen og når nu vi er ved noget lækkert kan jeg se at du har afmonteret din loftskærm og monteret det originalt op igen, det er smukt og gennemført så har du vel trukket op til den option vi har snakket om?.

Alt i alt er det en rigtig individual BMW og det farlige ved dette er at man først føler sig færdig når man lige har fået den sidste del monteret og ofte er det ikke den helt rigtige så man leder videre igen for at finde den del som sidder lige i øjet, lige som din nye himmel gør her.

Jeg har sagt det til dig før men gør det gerne igen, du sætter standarden med din BMW og den er høj og det er jo netop det der gør at alle andre (plukker) nogle løsninger ud som de må have monteret i deres BMW også.

Men dine sæder med alle de huller i skulle du altså afmontere og sætte på en palle og sende dem over til Glostrup for de ville altså se flottere ud i min BMW.

Ps.
Jeg håber du finder tid til at kikke over når jeg finder en tid efter ferien til en dag hvor vi kan sparke lidt dæk og kikke på biler for jeg har fået flere tilkendegivelser fra BMW ejere der gerne ville kikke forbi på sådan en dag.
Sidste redigering: 13 år, 5 måneder siden af kenn.

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 13 år, 5 måneder siden #1060

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er en super fed BMW og så er det en fornøjelse af se at du (også) er nørd med at få de sidste ting til at nå det perfekte. Du mangler kun CIC så man ikke skal have briller på på for at se hvad der står på skærmen

Når du kommer herover til det lille træf vi laver efter min ferie, smider vi lige ledningsnet i til den BMW alarm (DWA) som du mangler.

Tak fordi du deler din smukke BMW med os andre.

Lad mig vide om du skulle falde over nogle sæder med huller i så er jeg ved at være klar til at få sådan et sæt monteret i min.

Med sommer hilsen fra Skagen ( Her er koldt men super hyggeligt.)
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder