Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 12 år, 10 måneder siden #1693

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Det blir såpass omfattende ja. Jeg funderer litt videre og pønsker på noe lurt. Komfortnakkestøtter bak hadde ikke vært en dum idè

Takk for gode tilbakemeldinger, BenAnd!
Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af BenAnd.

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 12 år, 10 måneder siden #1695

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Mr. B

Jeg synes vi skal lave en vejledning på denne feature med de bagerste nakkestøtter monteret i min bil, det er helt vildt så gennemført det får bilen til at se ud indvendigt.

Leder stadigvæk efter et sæt så jeg kan få monteret de komfort nakkestøtter på mit bagsæde også. Men de dukker vel op en dag.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 12 år, 10 måneder siden #1697

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Dette er virkelig valgets kval. Jeg slår egentlig tanken fra meg og tenker at jeg ikke bør bruke penger på en så liten og ubrukelig ting, men tanken på hvordan det både vil bli og seendes ut får meg til å endre tanke igjen. Dette er definitivt ikke bra for lommeboka....
Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af BMW-ALPINA.

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 12 år, 10 måneder siden #1698

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Man må ALDRIG tænke sådan over noget udstyr til bilen, det er den lille forskel der gør at man kan føle sig glad og behagelig til rette i sin bil. Jeg tager stadigvæk mig selv i at sidde og glæde mig over hvor flotte min dørbeklædninger er med syninger og i fuldt læder.

Men der skal så sandelig også være noget at glæde sig over, med det det koster at have sådan en BMW i Danmark.

Det er jo med dette som med alle andre former for hobbys (passioner) nogle går på jagt og bruger 100vis af kroner på et jagtgevær, eller andre der køber togbaner for det samme beløb. Sådan plejer jeg også at forklare det til min kone.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Tid til at oprette siden: 0.37 sekunder