Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 13 år, 5 måneder siden #1063

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Lækre billeder...

Det er altid sjovt at se folks ansigt når de ser alcantara himmelen. Den alm sorte falmer meget når man har set "the real deal"..

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 13 år, 5 måneder siden #1064

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
@kenn Det er en super fed BMW og så er det en fornøjelse af se at du (også) er nørd med at få de sidste ting til at nå det perfekte. Du mangler kun CIC så man ikke skal have briller på på for at se hvad der står på skærmen

Måske Hr B vidste den kom siden han har fjernet brillerne fra hylden på det sidste billede
Sidste redigering: 13 år, 5 måneder siden af Morten.

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 13 år, 5 måneder siden #1065

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Morten skrev:
@kenn Det er en super fed BMW og så er det en fornøjelse af se at du (også) er nørd med at få de sidste ting til at nå det perfekte. Du mangler kun CIC så man ikke skal have briller på på for at se hvad der står på skærmen

Måske Hr B vidste den kom siden han har fjernet brillerne fra hylden på det sidste billede

Godt set Morten Håber du havde en god tur og i ikke blev forkølet med alle de huller i sæderne
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 13 år, 5 måneder siden #1068

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Mr. B, det er bare en flot bil du har. Jeg er desværre ikke til den sorte himmel, synes det bliver for mørkt........og jeg er ikke mørkeræd (kunne ligesågodt sige det selv).

Men det er en fornøjelse at se alt det flotte du har sat i din bil, og ikke mindst hvor flot du holder den. Håber vi snart ses igen, så man kan få lov til at beundre den.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 12 år, 10 måneder siden #1671

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Mye lekkert Benno,

Jeg har et spørsmål vedr. komfortnakkestøttene bak. Jeg har kommet over et sett med komfortnakkestøtter som kommer fra E65 bakseter (disse er litt lavere enn nakkestøttene foran). Måtte du modifisere noe for at det skulle være plass til nakkestøttene bak?
Hvordan får du nakkestøtten til å holde seg "oppe" ettersom det ikke er frest spor i disse siden de opprinnelig er elektriske? Er det forskjellig lengde mellom "stengene"?

nakkesttte.jpg
Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af BMW-ALPINA.

Sv: En "lettere" opgradet E60/525iA 12 år, 10 måneder siden #1685

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Så det er en måte å få separert stengene fra nakkestøtten på? Er ikke tykkelsen på stengene tykkere også?
Tid til at oprette siden: 0.45 sekunder