Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

min BMW 530d (M5)
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: min BMW 530d (M5)

Sv: min BMW 530d (M5) 12 år, 10 måneder siden #1756

• Sevdet
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
LarsLaursen.
Den fungerer faktisk rigtig godt . Den har en dyb brummen . Lyden er lige tilpas . Kan ikk lige se hvor du er fra, men hvis du er fra Kbh og omegn, kan jeg evt. Komme ud til dig så du kan høre den .
Der er ikk rigtig nogen lyd når du kører stille og roligt , men lige så snart du trykker den af så kan du høre det . Man kan høre det i kabinen at den brummer . Men det ikk nogen form for Brian lyd overhovedet .

Sv: min BMW 530d (M5) 12 år, 10 måneder siden #1757

• LarsLaursen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Okay, cool. Det er bare lavet med alm. CO2 svejser og stålrør?

Jeg har før lavet rustfri udstødninger til mine "Brian" biler, men det gider jeg sgu ikke mere. Det larmer, er dyrt at lave og tager en evighed.
Kan dog godt være lidt varm på M5 udstødnings-looket når bilen er så gennemført som din.

Mon ikke jeg ender med at vælge et M-sport skørtekit og så en enkelt bagpotte istedet for M5. M5 bagpotterne kræver en lidt mere gennemført bil som din

Jeg er fra Århus, så der er lidt langt. Skal til Kbh og hente min "nye" E60 på søndag, men der har jeg nok for travlt med at komme hjem af

Hvor meget skal der til for at hive så meget effekt ud af motoren?

Sv: min BMW 530d (M5) 12 år, 10 måneder siden #1758

• Sevdet
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Jeps . Helt almindelige stålrør og CO2 svejser . Kan ikk selv svejse i rustfrit så tog den nemme løsning det faktisk ikk så svært at lave det . Se hvordan min er lavet , også bare start med den ene side, og få den til at sidde ordentligt . Brugte bare nogle lige rør, også nogle bukninger. Rør halerne havde jeg liggende .
Den originale størrelse på udstødnings røret er 2,75". Jeg gjorde det at jeg skar midterpotten af , og monterede et med 3" indgang, også 2 udgange i 2,5" også lige rør.
Købte 4 meter lige rør, 4 45 graders buk, og 4 35 graders buk. Og jeg brugte ikk engang det hele . Købte bare lidt ekstra for at være sikker på at have nok . Tog mig lidt over en dag at lave. (Stod med hele lortet selv)

Sv: min BMW 530d (M5) 12 år, 10 måneder siden #1759

• LarsLaursen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Fedt nok!
Bare nogle afgangsrør du havde fundet på ebay?

Det ser super godt ud. Langt de fleste M5 udstødninger jeg har set på E60, sidder af helvede til, og det holder sgu ingen steder.

Sv: min BMW 530d (M5) 12 år, 10 måneder siden #1760

• Sevdet
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Nej faktisk ikk . Købte en komplet m5 udstødning hvor de sad på .. Også brugte jeg dem bare . Gav omkring 3500 for alle de rør og bukninger . Så det en billig løsning, men den sidder lige i skabet . Hverken skæv eller noget som helst .

Sv: min BMW 530d (M5) 12 år, 10 måneder siden #1766

• LarsLaursen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Det ser fedt ud i hvert fald!

Hvem har du fået til at chippe den?
Tid til at oprette siden: 0.34 sekunder