Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvorfor valgte du BMW?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvorfor valgte du BMW?

Hvorfor valgte du BMW? 13 år, 2 måneder siden #1292

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hvorfor valgte du BMW?

Hvorfor valgte du at købe din BMW og hvilke glæder og oplevelser giver den dig i forhold til andre bilmærker på markedet?

Hvad giver du i forsikring og vægtafgift på din BMW jeg stiller spørgsmålet fordi der åbenbart er store forskelle på dette også selvom man har samme alder og postnummer og ja også selvsamme forsikringsselskab.

Grunden til dette spørgsmål er en dialog med en anden BMW ejer og så for at prøve at gøre det mere overskueligt at se hvad det koster at have en BMW.

BMW_E61_M5_STYLE_166_MOBILTEKNIK.1Medium.JPG

Min egen BMW.

BMW E61 535D 2005 giver jeg 12,700kr. for årligt i forsikring hos Codan med friskade dækning og fri glasskade og såfremt der ikke har været andre skader end glasskader får jeg % retur i en form for bonus.

Vægtafgiften er kr. 3980 halvårligt hvor der er fratrukket 1000 kr. da bilen er født med partikelfilter.

Min begrundelse for at vælge BMW er at det er en hobby og så naturligvis at den bare kører en del bedre end andre bilmærker man kunne få for de penge i Danmark.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 2 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.21 sekunder