Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Vestegnens Kaleche Service
(0 viser) 
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Vestegnens Kaleche Service

Vestegnens Kaleche Service 11 år, 9 måneder siden #3940

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Vestegnens Kaleche Service

Normalt ville jeg aldrig bedømme et firma uden at jeg havde bedt om ejerens udlægning af sagen skriftligt Det har jeg så selvfølgelig også gjort med dette useriøse firma nemlig Vestegnens Kaleche Service. Bestiller en kaleche til min båd for 6 uger siden, så den er klar til at sæsonen starter om en måned. Forventer at min nye kaleche er ved at være færdig, men pludselig dukker der en medarbejder op for Vestegnens Kaleche Service og smider et visitkort til en anden kalechemager,fortæller mig at de har fået en stor ordre så nu har de ikke tid til at lave min kaleche alligevel.

I 6 uger har jeg åbenbart ventet forgæves. Jeg kontakter selvfølgelig ejeren af Vestegnens Kaleche Service og får nok det mest hånlige svar. Har du forventet at vi sad med hænderne i skødet, og blot ventede på at lave din kaleche? Øh nej selvfølgelig ikke, men kunne i ikke have fortalt mig at jeg var med i et lotteri, for at få at vide at min opgave er droppet nu. Blot fordi i har fået en stor opgave. Mit argument med at jeg nu sad med en fornemmelse af at være total til grin. Kom der følgende bemærkning ud af. Jeg er ligeglad med hvad du føler og måtte mene.

Så sidder du og googler efter et seriøst firma der kan lave din båd kaleche så hold dig langt væk fra Vestegnens Kaleche Service for det er en virksomhed der i den grad er fuldstændig ligeglad med deres kunder.

Alt kan gå galt og der kan dukke nogle problemer op som man ikke er herre over eller kunne forudse. Men den behandling som Vestegnens Kaleche Service har givet her er så nedværdigende at jeg bare er nødt til at bedømme Vestegnens Kaleche Service services eller mangel på samme. For der er intet service overhovedet.

Min frustration over Vestegnens Kaleche Service står jeg selvfølgelig ved, så har du nogle argumenter for eller imod Vestegnens Kaleche Service er jeg at træffe på min mobil eller via mail.

Men vær lige opmærksom på at når talen falder på Vestegnens Kaleche Service så er pulsen oppe Selvfølgelig fordi nu er jeg bagud med montering at min kabine og færdiggørelsen af båden til den skal lægges i vandet. Blot fordi Vestegnens Kaleche Service ikke fortæller mig at de ikke er sikre på at de kan klare eller nå opgaven med min nye kaleche.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 11 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: Vestegnens Kaleche Service 11 år, 9 måneder siden #3941

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn

Der er nok nogen der er blevet "nappet" i næsen af stængerne fra båd-kysen , hva

Kan kun give dig ret i at det er noget svineri at behandle kunder på den måde , enten har man påtaget sig en opgave , eller man melder ærligt ud med det samme når man evt. kan se at en ordre "skrider" , der kan jo som du selv nævner altid opstå situationer der kan påvirke afviklingen af en ordre/opgave.

Nå , hvis det kan være nogen trøst , ja så kommer jeg i hvert fald aldrig til at bruge det nævnte firma

Håber du finder et mere seriøst firma til at lave kalechen for dig , dette også i tide til at du kan sidde i læ til den kommende sommer

Mvh.
BenAnd
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Vestegnens Kaleche Service 11 år, 9 måneder siden #3942

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Mr. B

Mit største problem er at nu er bådsæsonen ved at komme i gang, og det tager omkring 4 til 8 uger at lave en kaleche. Det er derfor at jeg i den grad føler mig p… på. Havde Vestegnens Kaleche Service så bare meldt ud at de ikke kunne nå eller ventede på en anden opgave. Så var jeg ikke i denne situation. For så havde jeg været i god tid.

Det værste er at jeg føler mig vildt frustreret over at der den dag i dag findes firmaer der i den grad er fuldstændig ligeglad med deres kunder. For det havde været så nemt at melde fra eller blot fortælle at man ikke var sikker på at kunne nå det. Så havde jeg da i det mindste haft et valg..

Sv: Vestegnens Kaleche Service 11 år, 9 måneder siden #3946

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er da slet ikke iorden! Det er så dårlig forretningsmoral, at man næsten ikke kan tro det. Jeg kan godt fortså at du sidder tilbage med en masse frustrationer. De har åbenbart siddet med hænderne i skødet og ventet på den store ordre, i stedet for at løbende at tage sig af de opgaver der var på listen, heriblandt din kaleche.

De kunne da bare have meldt ud, inden de tog din bestilling, så du havde mulighed for at overveje om du så ville give dem ordren.

På den her måde har du jo ikke haft en chance, men har gået i 6 uger og troet at det var på skinner. Det er fuldstændig uacceptabelt, men hvis det er sådan de driver forretning løser det vel sig selv på et tidspunkt

Krydser fingre for en tør og solrig sommer
i3 REx 2014

Sv: Vestegnens Kaleche Service 11 år, 9 måneder siden #3947

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Roos.

Det værste er at der kommer en medarbejder herned fra Vestegnens Kaleche Service og viser mig de forskellige farver, man kan vælge på en sejldug, som man bruger til en kaleche. Vi aftaler at de bare går i gang, og så kommer de efter 6 uger og smider opgaven fra sig. Havde man så bare sagt at man desværre ikke kunne finde tiden, men at man fortæller at man har fået en større opgave, så nu kan man ikke lave min.

Tak for din medfølelse, for det er sådan en oplevelse der ligger så langt fra, hvad man kan være bekendt over for andre mennesker.

Sv: Vestegnens Kaleche Service 11 år, 7 måneder siden #4142

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hallo er det Vestegnens Kaleche Service jeg har fat. Nej det er det ikke. men jeg har søgt på nettet og der dukker i op som Vestegnens Kaleche Service.

Disse opkald har jeg faktisk fået nogle stykker af det sidste stykke tid. for nu er sæsonen i fuld gang med at folk skal have lavet kalacher eller andet til deres både.

Når man så spørger dem som ringer ikke har set hvad der er skrevet om Vestegnens Kaleche Service herinde, svarer folk at det har de ikke.. Det er i grunden utroligt at man ikke undersøger mere, inden man vælger en leverandør til en opgave..

Min egen opgave er i fuld gang, og inden længe skulle min nye kaleche gerne være færdig og klar til den nye sejlsæson på vandet..
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 1.31 sekunder