Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvor går ferien hen i år.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Hvor går ferien hen i år.

Sv: Hvor går ferien hen i år. 12 år, 5 måneder siden #2691

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Her står den også på sommerhus i det Jydske. Men jeg vil med garanti nyde køreturen til og fra, samt her der og alle vegne
i3 REx 2014

Sv: Hvor går ferien hen i år. 12 år, 5 måneder siden #2693

• Skytten
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Er på ferie i sommerhus i 3 uger som i de sidste 30år på Ærø med udsigt til vand og kolde bajere, samt hygge med venner på besøg og oplevelser af biler og både. Har udsigt til vand og strand på 3 sidder af terrassen God sommer til alle og nyd det.
BMW M fan

Sv: Hvor går ferien hen i år. 12 år, 5 måneder siden #2699

• PalleRaaa
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Sommerferien kommer til at bestå af 18 dages road-trip. Vi starter med at køre til Schwarzwald og bor et par dage, så videre til Schweiz og alperne. Så et smut igennem Østrig hvor bl.a. www.grossglockner.at/en/hochalpenstrasse/streckenbeschreibung/ skal opleves. Så et smut til München og BMW-Welt og til sidst besøge nogle venner i Nuremberg inden turen igen går til Danmark. Overnatninger på camping, hostels og hos venner. Glæder mig en hel del

Er forresten også ved at booke en M3 cabriolet fra BMW-welt. 150EUR for 8 timer. Men det er godt nok svært at vælge imellem en M3, en M5 eller M6

Havde håbet at kunne time et service på min bil i München hvor jeg hentede den for 1½ år siden. Det lykkedes desværre ikke, men kunne være blevet en sjov servicebog.
Sidste redigering: 12 år, 5 måneder siden af PalleRaaa.

Sv: Hvor går ferien hen i år. 12 år, 5 måneder siden #2711

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Drager en tur til Rhodos.. Rigtig charter-ferie.

Har endnu til gode at tage på bilferie. Det har jeg ikke helt turde springe ud i endnu
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: Hvor går ferien hen i år. 12 år, 5 måneder siden #2712

Hej
Sidder lige nu og tjekker mail der er kun et sted på dette hotel i Tyrkiet der er internet.
Så har lige 30 min mens resten af familien gør sig klar til en lille gå tur efter vi har været i poolen hele dagen.
Kanon vejr mellem 29 og 38 grader hver dag vandet er mellem 29 32 grader så der går lidt væske til.
Kan i alle have en kanon sommer.
Vh. Henrik

Sv: Hvor går ferien hen i år. 12 år, 5 måneder siden #2713

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Det er nogle super spændene oplevelser der venter jer, det er i hvert fald spændende at læse om hvad i skal lave i jeres ferie. Min bliver rykket lidt da der er ret meget at se til de næste dage.

Matthias

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

Hvis ikke vi ses inden i drager afsted må i have en fantastiks ferie.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.51 sekunder