Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvorfor nu dette Bmw forum.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvorfor nu dette Bmw forum.

Hvorfor nu dette Bmw forum. 14 år, 2 måneder siden #174

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Vi har på værkstedet monteret i en del Bmw E60 og nyere modeller og da jeg efterhånden har fået hilst på en del andre Bmw kørere synes jeg det kunne være hyggeligt at lave et forum som kun handler om Bmw E60 modeller og frem.

Hvad er der nu i vejen med min Bmw E46 / E39? sidder der garanteret nogle og tænker nu. Der er absolut intet i vejen med din vel nok en af de smukkeste biler Bmw har lavet. Men der er efterhånden en hel del rigtige gode Danske forummmer som hjælper og besvarer på spørgsmål om denne Bmw E46 / E39.

Derfor handler dette forum kun om de Nyere modeller fra 2003 E60 og frem for det findes ikke andre steder end her.

Til at besvare indlæg fra brugere er tilmeldt nogle moderatorer som er super skarpe og meget dygtigte til at besvare på de stillede spørgsmål.

Velkommen til.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 14 år, 2 måneder siden af kenn.

Sv: Hvorfor nu dette Bmw forum. 14 år, 1 måned siden #351

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Der er netop ved at blive indgået aftaler med et forsikringsselskab og andre om rabatter når det nye tiltag bliver offentliggjort.

Det er nu ikke så hemligt for inden længe starter vi et forum op som man tilmelder sig og betaler for at være medlem af via et årlig abbonement. Til gengæld opnår man så rabat på BMW tilbehør, reparationer på autoriseret BMW værksteder, forsikringer, og brændstof og en helt masse andet spændende...

meget mere om dette senere
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hvorfor nu dette Bmw forum. 14 år, 1 måned siden #353

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej Kenn, det lyder sku da super cool... Glæder mig til at høre mere om det....

/S
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.19 sekunder