Nu hører man ofte om at folk ikke skal overføre penge til en bankkonto da der findes firmaer der ikke sender nogle varer og man derfor ALTID skal lade være med at handle i sådanne forretninger da man ikke har nogen mulighed for bare at trække pengene tilbage.
Det synes jeg også var en god ide indtil jeg blev ringet op af Danske Banks afdeling for bedrageri som kunne fortælle mig at der var blevet foretaget et køb på min webshop som var foretaget med et stjålet Dankort. Det viser sig at det er en besøgsven til en ældre dame som har taget kvindens Dankort og brugt løs i rigtig mange virksomheder som alle har en webshop, og kvinden var nu afgået ved døden og det blev kun opdaget fordi den ældre dame havde en anden ældre dame til at passe hendes konto.
Jeg blev selvfølgelig meget overrasket over at nogle kunne finde på at opføre sig så uanstændigt overfor den ældre dame men min overraskelse er ikke det eneste for hans køb kommer til at koste mig det fulde beløb af webshop købet da der ikke er nogen garanti for at et Dankort køb ikke er misbrug..
Så for eftertiden er det ikke muligt at købe med Dankort over nettet hos Mobilteknik A/S og inden man så snakker om at man ikke skal overføre på en konto må jeg tilstå at jeg hellere er fri for at blive taget godt og grundigt i næsen end at tjene småpenge på en nethandel. Som så ender med at koste en del da varerne selvfølgelig er tabt,,
Man græmmes over folks måde at behandle andre på.