Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Uintelligente fagforeninger?
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Uintelligente fagforeninger?

Uintelligente fagforeninger? 13 år, 4 måneder siden #1090

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Uintelligente fagforeninger?

Jeg har netop set at kæden der hedder inspiration har bedt alle medarbejdere om at gå 10 % ned i løn så man er fri for at skulle fyre medarbejdere og så kommer der selvfølgelig en medarbejder fra HK som helt klart mener at det er en dårlig ide at sætte medarbejderes løn ned da der ofte sker af virksomheden lukker alligevel. Hvad sker der i de menneskers hoveder har de fuldstændigt glemt hvad det vil sige og tilpasse sig den verden man befinder sig i?

Kan man ikke få de penge hjem som det koster at drive en forretning har man nogle få parametre som man kan skrue på og det er enten at fyre medarbejdere eller bede alle kollektivt om at gå ned i løn for at forsøge at ride problemerne af og så komme videre derfra.

Spørg alle de slagtere på Danish Crown som alle blev fyret da deres fagforening sagde nej til at deres medlemmer skulle gå ned i løn for virksomheden valgte så at flytte alt produktion til Polen og det er sku da ikke at varetage sine medlemmers interesse.

Jeg undrer mig over at andre har svært ved at give en i min verden oplagt håndsrækning når der er brug for det i samfundet, for det er ikke arbejdsløse vi har brug for lige nu.

Hvad mener du ville du ikke gå ned i løn for at hjælpe den virksomhed du var ansat i? hvis alternativet var at produktionen blev rykket til udlandet eller den måtte lukke?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 4 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.15 sekunder