Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Snakke/hygge med BMW
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Snakke/hygge med BMW

Sv: Snakke/hygge med BMW 13 år, 11 måneder siden #517

• jacobniell
kenn skrev:
Hej Mr. B og andre.

Det kunne være super hyggeligt og nu ved jeg jo hvorfor du skal herovre, Der er bare den hage at jeg skal til min søsters 50 års fødselsdag så kører du tidligt hjemmefra kan vi godt stikke hovederne sammen og snakke lidt løsninger / verdens situationer. Jeg skal være hjemme igen kl. 1530 så kan du passe det ind er det en aftale.

Men jeg synes vi skal arbejde hen på at få samlet de efterhånden mange BMW E6- ejere som har kikket forbi på værkstedet eller har kikke rundt på siden her. Jeg er frisk på en hyggedag og det er jo spændende at se andres løsninger og biler.

Så meld jer under fanerne herinde så må vi have nogle datoer på bordet...

Vi ses og velmødt.

@ Per godt iniativ med sådan en møde dag.

Hej Kenn
Lige et lille spørgsmål til et godt initiativ...
Er det kun E6X ejere der må kigge forbi eller må os med E9x også kigge forbi
Jeg kan desværre ikke nu på lørdag, men hvis der bliver en anden senere dag er jeg frisk.

Vi ses
Jacob
(ser jo frem til en lille "rundvisning" i CIC universet

Sv: Snakke/hygge med BMW 13 år, 11 måneder siden #519

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Jacob

Du er så hjertelig velkommen til at kikke forbi også, Nu er mit E6- Betydende at det nok er sjovest at dem der kikker forbi der har har modeller fra BMW E60 og op og frem som kikker forbi da meget af det udstyr der sidder monteret i de biler næsten passer sammen. Men sidder der en med en E39 eller bare har lyst til at hilse på er han også velkommen til at kikke forbi..

I grunden er det jo bare at mødes og udveksle erfaringer og så sætte ansigt på alle os der sidder bag skærmen og skriver sammen.

Grunden til at jeg nævner det med BMW E6- er ikke at de andre BMW modeller fejler noget som helst men der er rigtig mange gode forummer der beskiver disse bilmodeller og der er faktisk ikke noget som primært er om BMW E60 E61 E70 E87 E90 osv.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Snakke/hygge med BMW 13 år, 11 måneder siden #529

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jamen så fik man sørme også hils på Mr.B i egen høje person og ikke mindst set hans BMW i virkeligheden.

Det blev lidt presset da jeg skulle til min søsters 50 års fødselsdag men der blev drøftet løsninger og set på et væld af spændende løsninger som man kan lave på sin BMW. Blandt andet har han monteret en smart løsning med at reflekserne
blinker i dørene når de åbnes og så fik han ændret på mit kombi instrument så det er blevet med hvidt lys og da han tog speciel værktøjet frem og skilte kombi instrumentet kunne man godt se det var noget han havde prøvet før.

Så vejen hjem var med hvidt lys i instrumenterne og de røde visere får det virkeligt til at se meget eksklusivt ud. Intet mindre end FANTASTIKS. Og med det nye BMW CIC navigationssystem ser det fuldstændig strømlinet og gennemtænkt ud.

Helt klart en løsning der på et tidspunkt skal kunne tilbydes andre som på et senere tidspunkt får monteret BMW CIC navigation
på værkstedet for det er et løft af dimensioner.

Billeder kommer senere så det er muligt at se forskellen.

Holtzmann kikkede også forbi og fik drøftede nogle forslag til hvordan man kunne ændre lidt på motorerne på hans nye BMW M5 kabine så lændestøtterne kom til at virke på knapperne.

Så Tak for besøget MR. B og jeg er ret sikker på at vi nok skal løse en masse spændene opgaver sammen i fremtiden.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Snakke/hygge med BMW 13 år, 11 måneder siden #533

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn & Per

Tak , det var super hyggeligt at træffe Jer begge sådan "face to face" , det er altid dejligt at få nogen "levende" ansigter på nogen folk man ellers kun har skrevet med og talt i telefon med

Ked af at vi ikke havde mere tid , men det var jo til dels min skyld , da jeg jo var forsinket mere end en time i forhold til den tid jeg havde regnet med at være fremme , men de "Sjællænder" de køre s.. bil som vores pensionister herovre i udkants Danmark ( de holder dæleme fartgrænserne ) , ikke så sært hvis udviklingen i Hovedstaden går i stå fordi der er køer på motorvejene pga. af alle dem der "parkere" på dem , nej så går det anderledes "tjept" herovre i det "mørke" Westjylland

Vil glæde mig at komme forbi en anden gang ( hvor vi har mere tid ) , da I jo af Sjællændere at være var et par rare og søde gutter

Glæder mig at høre at du er tilfreds med resultatet af "ombygningen" af dit Kombi Kenn ( , vi må lige se at få ordnet Per's også så han ikke føler sig udenfor ) , du skal i hvertfald have mange tak for holderen til min "nye" ( brugte ) Iphone samt at du lige tilpassede SIM-kortet så jeg kunne få den i brug med det samme , en fornøjelse at den nu kan sidde fast i bilen og blive oplade samtidig med at jeg køre , egentligt for dumt at jeg aldrig har haft passende "cradels" til mine forrige telefoner , men nu hvor jeg har det til denne ,ja så vil jeg nok aldrig undvære det igen

Mange hilsner Mr. B ( BenAnd )

Sv: Snakke/hygge med BMW 13 år, 11 måneder siden #552

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Mr. B.

Totalt hyggeligt at møde dig, og ikke mindst at se din flotte bil.

Jo jeg føler mig udenfor , fordi jeg ikke har et sådan speedometer.......men det findes der løsninger for

Håber vi snart mødes igen

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.27 sekunder