Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Codan forsikring rykker skader til Polen.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: Codan forsikring rykker skader til Polen.

Codan forsikring rykker skader til Polen. 10 år, 10 måneder siden #5005

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Codan forsikring rykker skader til Polen.

Codan seneste træk er nu at køre skadede Danske biler til Polen for at blive repareret. Det kommer til at fungere sådan at man kan vælge om man vil spare penge på selvrisikoen, eller få den repareret i Danmark. Nu har jeg talt med et par stykker om de kunne finde på at få deres bil transporteret til Polen for at få repareret en skade. Jeg har ikke mødt en endnu der var ligeglad, de sagde samstemmende nej.

Ville du få din bil repareret i Polen hvis dit forsikringsselskab tilbyd dig denne mulighed?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Codan forsikring rykker skader til Polen. 10 år, 10 måneder siden #5009

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
ØH nej ellers tak... er vi ikke eninge om at vi bor i danmark og derved skal støtte danmark,ellers ender vi op med at folk står uden job og så skal vi anyway betale prisen, i form af højer skat osv.....

det er blot min holdning, til sådan et emne:-)

go weekend på de glatte veje:-)

KAP

Sv: Codan forsikring rykker skader til Polen. 10 år, 10 måneder siden #5010

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Ved ikke hvorfor , men fik lige dette lille scenario for mit indre blik :

Ja , jeg kan lige se det for mig , først får man f.eks. sin bil "rippet" herhjemme i Danmark , og efterfølgende bliver bilen så af forsikrings selskabet som skal dække skaden transporteret til f.eks. Polen ( eller et andet øst land på sigt ) for at få udbedret skaden , og det så endda måske med de samme dele som sad i den til at starte med , tankevækkende ikke ?

Nej , eventuelle skader SKAL laves hos en dansk mekaniker/værksted i min optik , og længere er den så ikke !

Mvh.
BenAnd

Sv: Codan forsikring rykker skader til Polen. 10 år, 10 måneder siden #5011

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Som det kan læse i denne tråd satte Codan sine forsikringer ret kraftigt op i præmie, det uanset om man havde brugt dem eller ej. Dette nye tiltag med at sende biler og derved arbejde ud af landet, virker som om at man kun tænker på at profitoptimere sin forretning.

Det ville såmænd også være helt i orden, såfremt man ikke skulle ud og kapre kunder i Danmark, for man er åbenbart fuldstændig ligeglad med om de kunder som Codan her i Danmark. Her tænker jeg på de mange værksteder er forsikret i Codan, har noget at lave eller ej.

Nu er det heldigvis ikke ret mange skader vi laver for Codan på værkstedet, Men jeg kan huske en meget sjov oplevelse med en Codan taksator.

Min BMW var blevet ridset og skulle derfor males. Taksatoren kikker på bilen og der er nogle lister som han ihvertfald ikke ville betale for blev malet, for maleren kunne sagtnes ramme farven på bilen. Nu havde jeg været hos maler med bilen inden han kom, så da jeg rakte nøglen frem til ham og sagde at så måtte han da gerne bestemme hvilken maler der skulle lave bilen, for min maler kunne ihvertfald ikke ramme den farve helt igen. Så fik jeg til at male lister også.

Så det med at man ikke i flere år har sparet på repartioner det passer ihvertfald ikke.

Jeg vil i den grad håbe at folk der har deres forsikring i Codan kraftigt overvejer at skifte forsikringsselskab inden de får en skade, for næste skridt er at biler der er over 3 år gamle skal have brugte dele på ved en skade..

Sv: Codan forsikring rykker skader til Polen. 10 år, 10 måneder siden #5014

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
SÃ¥ droppede Codan tanken om at sende skader til Polen.

finans.tv2.dk/2015-02-06-codan-dropper-a...unders-biler-i-polen

Gad vide hvor mange kunder der droppede Codan på den bekostning Og man må da håbe at FDM som synes dette var en god ide, sidder med røde ører. For man kunne jo ligeså godt være medlem af Tyske ADAC for alle test kommer nemlig derfra.

Ja vi er en del der undres os.
Sidste redigering: 10 år, 10 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.44 sekunder