Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

div. kodnings spørgsmål
(0 viser) 
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: div. kodnings spørgsmål

div. kodnings spørgsmål 11 år, 2 måneder siden #4681

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
hej
er der mulighed for at kode equalizeren i logic 7 til andre HZ end de valgte?
savner muligheden for at kunne fremhæve 50hz og sænke 100hz en anelse da meget musik kommer med en
del mellemtone i det leje, dvs at ønsker man lidt mere bas ender man med elendigt meget mellemtone.

hvad er noget nyt ifht. at få vist olie og vandtemperatur.

takker

Sv: div. kodnings spørgsmål 11 år, 2 måneder siden #4683

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Det er ikke muligt at ændre de kodede parameter i henhold til Logic 7 i anlægget. Men det er muligt at nørde med det ved at udskifte nogle af enhederne med BMW individual enheder.

Det har jeg brugt rigtig meget tid på i min egen E61 og der er lyden ganske enkelt perfekt og lige i øjet, eller rettere øret..

Måling af tempratur er kun muligt med en dims i OBD stikket, og en app. på telefonen. Desværre
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Følgende bruger(e) har sagt tak: please

Sv: div. kodnings spørgsmål 11 år, 2 måneder siden #4687

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Har godt set andre skrive om at bytte Center enheden ud med individual. Det må næsten prøves en dag.
Hvad hvis man skifter forstærkeren fra individual, vil det ændre på justerings muligheder?

Øv med temperaturer. Det er en mangel i de biler.

Kan man forresten få bilen til at vise aktuelle gear når den er i D. Som den f.eks gør når man kører i sport og skifter manuelt.

God weekend
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.75 sekunder