Jeg kan godt lide faste udgifter - forstået på den måde at jeg hader ekstraregninger og uventede udgifter.
Derfor er jeg også lidt tillokket af BMWs "pakker". Fra BMW DK, Service Inclusive sektionen:
"BMW Service Inclusive: Denne servicepakke indeholder alle de vigtigste service- og vedligeholdelsesarbejder og fås med gyldighedsperioder fra 3 til 10 år og antal kørte kilometer fra 60.000 til 200.000.
BMW Service Inclusive Plus: Omfatter ud over de vigtigste service- og vedligeholdelsespunkter også reparation af de mest gængse sliddele. Denne pakke fås med gyldighedsperioder fra 3 til 10 år og antal kørte kilometer fra 40.000 til 200.000.
BMW Repair Inclusive: Forlænger den lovpligtige mekaniske nybilsgaranti og giver dig mulighed for at få afhjulpet mangler efter den normale garantiperiode på 24 måneder. Hvis det er nødvendigt med reparation af bilen i aftaleperioden/inden for det aftalte antal kilometer, er alle hermed forbundne omkostninger dækket af ordningen. Gyldighedsperiode fra 3 til 6 år og antal kørte kilometer fra 60.000 til 200.000. Tegnes sammen med en BMW Service Inclusive Plus-pakke med samme eller større dækning."
Er der nogen der har erfaring med dette - eller bare viden om det? Er det en god handel, dårlig handel, er man primært hjulpet mod ting der alligevel ikke indtræffer, kunne man købe det hele billigere ved bare at betale per eftersyn etc.?