Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

problemer med "idrive" knappen
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: problemer med "idrive" knappen

problemer med "idrive" knappen 11 år, 9 måneder siden #4011

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey venner

jeg er jo så heldig en gang imellem og passe en dejlig E66 750li... så min egen 5'er hold ret stille lige pt

nå til sagen, den "løber" ligesom igennem div. menuer i skærmen og det er ikke fordi den lige som holder igen(fordi den ikke kan følge med "opdatere", den "hakker" så man ikke kan ramme det man nu skal.. ret nederen...

så det var bare en lille rund spørge om der er noget at gør måske re-start eller andet mere inden kenn skal kigge på det kunne det var der var noget jeg selv kunne gøre...?

på forhånd tak KAP

Sv: problemer med "idrive" knappen 11 år, 9 måneder siden #4022

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej KAP

Ja nu er det så nok så sent at du har været forbi Kenn , men skidt du får lige mit sparsomme input alligevel.

Tror ikke det er noget du selv kan påvirke , det eneste du evt. kan prøve er at tage CD/DVD kort ud af navigations regneren og se om det ændre noget , hvis det gør , ja så tyder det på at enheden trænger til et nyt drev.

Der kan selvfølgelig være flere årsager til dens "flakken" af sted af sig selv , slidt i-drive controller , bilen evt. trænger til en software opdatering.

Nu skriver du ikke noget om årgangen , men er den fra 2003-05 , ja så er det jo en mærkelig "klon" mellem en E38/39 og de nyere E60/61'ere rent elektronisk hvad bla. navigation angår , hvorfor de godt kan være noget langsomme i betjeningen , og dette kan man ikke gøre noget ved andet en at tage den med "ro"

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 11 år, 9 måneder siden af BenAnd.

Sv: problemer med "idrive" knappen 11 år, 9 måneder siden #4023

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey BenAnd

jamen jeg takker og bukker for svaret, prøver at tage cd'en og og se om det giver noget ellers må den sku en tur forbi hvidovre:-)

hold en dejlig dag i forået ...

ses KAPBenAnd skrev:
Hej KAP

Ja nu er det så nok så sent at du har været forbi Kenn , men skidt du får lige mit sparsomme input alligevel.

Tror ikke det er noget du selv kan påvirke , det eneste du evt. kan prøve er at tage CD/DVD kort ud af navigations regneren og se om det ændre noget , hvis det gør , ja så tyder det på at enheden trænger til et nyt drev.

Der kan selvfølgelig være flere årsager til dens "flakken" af sted af sig selv , slidt i-drive controller , bilen evt. trænger til en software opdatering.

Nu skriver du ikke noget om årgangen , men er den fra 2003-05 , ja så er det jo en mærkelig "klon" mellem en E38/39 og de nyere E60/61'ere rent elektronisk hvad bla. navigation angår , hvorfor de godt kan være noget langsomme i betjeningen , og dette kan man ikke gøre noget ved andet en at tage den med "ro"

Mvh.
BenAnd

Sv: problemer med "idrive" knappen 11 år, 9 måneder siden #4033

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Nu har jeg kikket på sådan et navigationssystem i en 7 serie E65. Det er lidt af en udfordring når man som dig har en E60 med et smartere og tro det eller ej hurtigere system. Du har 4 menupunkter på drejehjulet. op ned højre og venstre. På det navigationssystem der sidder i den 7 serie du kører i, har du 8 funktioner. Så det er helt naturligt du synes det er besværligt..

Når man har prøvet CIC navigationen opdager man at det CCC system som rigtigt mange BMW E60 / 61 er leveret med fra BMW fabrikken er håbløst gammeldags, og uden at fornærme nogen var det faktisk allerede forældet da det blev leveret i den helt nye bil hos BMW forhandleren.

Dette IDrive system er faktisk den eneste hage der er at sætte på den fine 7 serie du kører i. Men kom du bare ned forbi værkstedet i Hvidovre, så kan vi se om ikke det kører som den anden 7 serie jeg kikkede på.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: problemer med "idrive" knappen 11 år, 9 måneder siden #4038

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
HAHAHA
kenn skrev:
Hej

Nu har jeg kikket på sådan et navigationssystem i en 7 serie E65. Det er lidt af en udfordring når man som dig har en E60 med et smartere og tro det eller ej hurtigere system. Du har 4 menupunkter på drejehjulet. op ned højre og venstre. På det navigationssystem der sidder i den 7 serie du kører i, har du 8 funktioner. Så det er helt naturligt du synes det er besværligt..

Når man har prøvet CIC navigationen opdager man at det CCC system som rigtigt mange BMW E60 / 61 er leveret med fra BMW fabrikken er håbløst gammeldags, og uden at fornærme nogen var det faktisk allerede forældet da det blev leveret i den helt nye bil hos BMW forhandleren.

Dette IDrive system er faktisk den eneste hage der er at sætte på den fine 7 serie du kører i. Men kom du bare ned forbi værkstedet i Hvidovre, så kan vi se om ikke det kører som den anden 7 serie jeg kikkede på.

Sv: problemer med "idrive" knappen 11 år, 9 måneder siden #4039

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
kenn skrev:
Hej

Hov Hov - 8 er bedre end 4...!
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.27 sekunder