Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

En lille BMW 765i på værkstedet.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.

EMNE: En lille BMW 765i på værkstedet.

Sv: En lille BMW 765i på værkstedet. 12 år siden #3556

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hejsa Kenn

Hvis du har reg. nr. og via den vej kan trække vognkortet , vil du også kunne trykke de tekniske dataer frem ( ikke kun SA listen ) de vil helt klart fortælle bla. motor størrelse og type nr.

Mit tidligere indlæg er udelukkende baseret på hvad jeg har kunnet finde via BMW's officielle kanaler

Mvh.
BenAnd

Sv: En lille BMW 765i på værkstedet. 12 år siden #3558

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

Sv: En lille BMW 765i på værkstedet. 12 år siden #3561

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Skat Mat.

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

Det kan hurtigere blive en sjov dag.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: En lille BMW 765i på værkstedet. 12 år siden #3562

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hejsa

Muligvis ?

Mvh.
BenAnd

Sv: En lille BMW 765i på værkstedet. 12 år siden #3563

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg har lovet ejeren af denne bil at man ikke kan se data på bilen, Så jeg kan desværre ikke afsløre mere. Så hvis ikke vi kan bruge det der allerede er kommet frem, må jeg give op.

jeg giver op (påstålige mennesker)
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: En lille BMW 765i på værkstedet. 12 år siden #3564

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hejsa

Fuld respekt herfor , og jeg afviser absolut heller ikke at BMW har lavet en 765iL , undre mig bare over at man ikke kan finde noget officelt fra BMW på denne model , alt hvad jeg har kunnet "støve" op er at den er kommet engang imellem 2002 og 2008 ,og vist har 568hp ,og at den åbentbart kun leveres i Individual udgave , at den muligvis var med på IAA i 2005 i et større samenhæng vedr. 7´er serien.

Har du en motor kode på den ? ( burde vel ikke være omfattet af sikkerheds lovgivningen ), eneste officelle motorkoder fra BMW på V12 motore der evt. kunne komme i betragtning er nemlig N73 ( 6.0L ) fra 2003> og N74 ( 6.0L ) fra 2009>

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 12 år siden af BenAnd.
Tid til at oprette siden: 0.26 sekunder