Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Vores BMW i fremtiden
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: Vores BMW i fremtiden

Vores BMW i fremtiden 12 år siden #3534

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Se lige denne.

BMW I3

Tror vi kan se nogle spændende ting de næste 5-10 år også fra BMW
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: Vores BMW i fremtiden 12 år siden #3537

• Nik
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Har allerede været hos BMW for at se den live. Kunne desværre ikke prøve den, da den ikke måtte komme ud at køre endnu. Tror den bliver officielt launched i denne weekend med mulighed for prøvekørsel.

Jeg synes bilen er fed også når man sidder i bilen og ser de features og visioner de har med bilen. Overvejer kraftigt at investerer....
BMW 545I E60

Sv: Vores BMW i fremtiden 12 år siden #3538

• Drkoch
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
jeg har bestemt også overvejet sådan en i3. Desværre er rækkevidden lige til den korte side. BMW siger 120-150, men ca. 200 ifølge EU normen for elbiler. Jeg kører ca. 75-85km hver vej på arbejde dagligt, så det bliver kun lige muligt. Derefter bliver forbruget nok væsentligt højere i den kolde tid med varme i ruder, stole, aircon etc...

Overvejede MEGET kort den model med en lille hjælpe motor, hvor rækkevidden så kommer op på ca. 300-400 km. Da det så ikke er en ren elbil sørger afgiften for at den kommer op og koste ca 800.000, og så mistede jeg lidt interessen
Mvh
Lars Koch Hansen
Kolding
BMW 525dA Touring LCI (11/2007)
Sidste redigering: 12 år siden af Drkoch.

Sv: Vores BMW i fremtiden 12 år siden #3540

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er ved at nærme sig en rigtig bil med en rækkevidde som flere og flere kan bruge i hverdagen. Desværre tror jeg bare at man ændrer reglerne for elbiler når og hvis det bliver en stor succes.

Men den ser da spændende ud, og mon ikke der nok skal blive solgt en masse af dem. Jeg ved at der er solgt langt flere af den før den blev præsenteret. Folk har ganske enkelt bestilt den inden de havde haft mulighed for at se den..

Spændende bliver det.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Vores BMW i fremtiden 11 år, 6 måneder siden #4321

• iDahm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Efter at have set i8'eren i "real life", kunne jeg sagtens overtales til en "el-bil"

image_2014-06-13.jpg
BMW 523i Aut. F10

Sv: Vores BMW i fremtiden 11 år, 5 måneder siden #4372

hej
her den 21 juni er der muglighed for at prøve en BMW i3,Tesla,Volkswagen og Nissan Leaf. alle er el biler på Jyllands ringen fra kl.12-16 fri entre.
Vh. Henrik
Sidste redigering: 11 år, 5 måneder siden af henrikstaxa46.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.32 sekunder