Verden er nu sjov engang imellem.
Først ringer den kunde med sin motorvarmer og siger at han er ked af at han lod sin frustation gå ud over værstedet, og han godt kan se at det var urimeligt. Hans undskyldning er selvfølgelig accepteret, men dog med den lille krølle på halen at han selvfølgelig skal finde et andet værksted at få lavet sin BMW på.
En halv time senere ringer kunden der fik skiftet ledningsnet i bagklappen og fortæller at nu virker han CCC navigation og IDrive slet ikke, så han vil gerne have at der bliver kikket på bilen.
Det bliver der selvfølgelig og det viser sig at hans CCC er stået af, og efter en fejlfinding og en test af bilen bliver den udskiftet med en anden enhed. lidt ind i historien omkring den måde hans CCC har opført sig fortæller han at han i sommers prøvede at køre med et kopi kort, men måtte pille det ud igen da CCCen låste sig.
Til det kunne jeg kun sige at det måtte være nemesis for han ville gerne stjæle en andens arbejde ved at bruge kopikort, for nu kom han så til at betale for et nyt navigationskort flere gange.
Kunden har selvfølgelig den garanti der gives på ledninger og den udskiftede CCC enhed. Men bør selvfølgelig køre på et andet værksted næste gang der er et andet problem med hans BMW.
Jeg har stor respekt for folk der kommer til at træde en anden over tæerne, ringer eller kommer forbi og siger det må du undskylde. men at man undersøger på andre værksteder hvad de skal have for og finder ud af at det slet ikke er gratis.. og så vender tilbage med en undskyldning.
Den undskyldning bliver accepteret men man er ikke kunde hos Mobilteknik mere, Fordi jeg ved godt hvad man får for sine penge på et andet værksted. for de værksteder skal også gerne leve af det de laver, og helst meget gerne have et

om munden når de er på arbejde.
Men her er der desværre et par urimelige kunder til deres værksted.

For her kan de ikke være mere...