Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Tilbud på udstyr til din BMW.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: Tilbud på udstyr til din BMW.

Tilbud på udstyr til din BMW. 14 år, 1 måned siden #312

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Udstyr til din BMW.

Har du tænkt på hvor meget tid der skal bruges for at kunne give dig et tilbud på monterning af noget udstyr i din BMW?. Hvis ikke skal du lige være klar over at man inden for E60 og E90 samt F serien skifter til forskellige komponenter og det er dem der bestemmer hvad det kræver.

Lad mig komme med et eksempel.

Hej jeg ønsker BMW logic 7 i min BMW Hvad koster det. og her er der en helt masse spørgeren ikke lige har taget højde for.

1. Hvilken radio har du i bilen en MASK eller en CCC ?
2. Har bilen subber monteret i bunden under sæderne ?
3. Har bilen lysleder (Most) trukket ned bag i bilen ?
4. Har man husket på af få FSC koder med til BMW F11?
5. Har man tænkt på at det koster nogle penge at få ?

Nu sidder du nok og tænker hvorfor skriver han dette her og til det kan jeg så fortælle dig at jeg ofte og det gælder faktisk ALLE der laver BMW får stillet en masse spørgsmål og når så man har brugt et par timer på at finde ud af dele nr. og hvad det kræver i netop din BMW så kommer det magiske svar. Nå er det ligegodt så dyrt, så er det ikke noget jeg vil have lavet.

Du er selvfølgelig i din gode ret til at stille et spørgsmål det er derfor forummet er lavet og alle brugere på forummet vil meget gerne hjælpe dig men prøv lige at tænk over at du sætter andre igang med at lede efter dele til dig og de er ofte brugte, da de er meget dyre de nye originale BMW stumper.

Det bruger man så rigtigt meget tid på og det er faktisk så slemt at jeg næsten ikke kan bede om priser på BMW stumper hos min mangeårige originale BMW leverandør for han vil ikke sidde og bruge sin tid på at give mig lister med bestillingsnummere på varer han ikke får solgt alligevel.

DERFOR.

Spørg kun på en pris hvis du har tænkt over at du kører BMW og at udstyr til den er dyrt. og tænk så også over at man som med mit eksempel med et BMW LOGIC 7 som koster over 55,000kr. på et originalt BMW værksted ikke kan laves for 5,000kr. forstærkeren alene til systemet koster 14,900kr. fra ny

Falder man for at bede om et tilbud og det ikke er undersøgt rigtigt kan du faktisk ikke bruge det til noget som helst for har man ikke brugt den fornødende tid og har de rigtige data på bilen er der kun en der skal betale når der mangler noget og det er dig som skal have det lavet, og har man tit oplevet at ens tid bliver taget som en selvfølge er det så som så med undersøgelsen af projektes omfang.

Kommer du selv med dine BMW dele er det ofte at der mangler noget eller de er defekte og så kommer der en ny ærgelse ind i billedet og igen løber der nogle omkostninger på, for der er kun en til at betale, men det værste er skuffelsen over det ikke spillede første gang
.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 10 år, 6 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.46 sekunder