Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Rep hos Jan Nygaard
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Rep hos Jan Nygaard

Rep hos Jan Nygaard 14 år, 1 måned siden #267

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Så fik jeg skiftet manifold i min BMW E61 2005 og som frygtet var det den gamle type med metalbeslag, heldigvis var der ikke nogen der var løse og de så faktisk ud til at være i en god stand.Der blev også skiftet gløderør og gløde relæ da det var skilt ad.

Her ses bilen uden manifold.
BMWE61udenmanifoldMedium.jpg

Bilens vacumslanger var også gået i stykker som vist i en anden tråd og her ser man så hvordan det ser ud med nye vacumslanger.

BMWE61mednyevacumslangerMedium.jpg

Jeg skulle også have monteret mine kølerslanger til min motorvarmer og det kræver der bliver skilt en del ad. Billedet er desværre på hovedet da jeg brugte min IPhone.

BMWmonteringafklerslangertilmotorvarmerMedium.jpg

Det værste var næsten mit luftfilter som må være noget sælger har taget fra en anden for det var ligefrem overdrevet.

BMWE61LuftfilterfrskiftMedium.jpg

Jeg har fået lavet service og alt mekanisk hos BMW Jan Nygaard både på min BMW X5 E53 og på min BMW 330CI E46 og nu på min BMW 535D E61 og har aldrig været utilfreds. Når det er skrevet er det en rigtig god ide at bede om at få en pris inden man sætter noget igang for så slipper man for en overraskelse når man skal betale. BMW er dyrt at have og få lavet men man har jo lov til at bede om et tilbud inden man aftaler en tid.

Det med at det koster at køre i en fantastisk BMW opdager man jo allerede når man skal bruge nogle service eller reservedele og mange falder for at bruge uoriginale dele men det er ikke en option på min BMW.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 14 år, 1 måned siden af kenn.

Sv: Rep hos Jan Nygaard 14 år, 1 måned siden #268

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej Kenn, jeg er totalt uvidende om diverse tekniske betegnelser på biler.. Jeg ved det overordnede, men er ikke med på hvad en manifold er og hvordan eller hvorfor den skulle skiftes?

Hvad fik dig til at skifte den?

Er det noget andre BMW E6x ejere kan forvente vil komme hen ad vejen?

mvh
S

Sv: Rep hos Jan Nygaard 14 år, 1 måned siden #271

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej SBR

Den manifold som Kenn har fået skiftet sidder kun på diesel bilerne af E6x fra 2004 til LCI modellen 03/2007. Som jeg har kunne finde ud af, skiftede BMW der manifolden ud til en ny forbedret type mangen til den Kenn har sat i.

Med den gamle manifold er der set eksempler på at en skrue har løsnet sig og kommet med ind i cylinderen. Der har den så været skyld i et total motorhaveri og en død turbo også.

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007
Sidste redigering: 14 år, 1 måned siden af Holtzmann.
Følgende bruger(e) har sagt tak: sbr

Sv: Rep hos Jan Nygaard 14 år, 1 måned siden #272

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.
Per hvad er en skue nej godt ord igen . SBR du vil ikke komme ud for disse problemer som Per beskriver Det er kun os med de gamle BMW modeller.

Så vent du bare det bliver rent nydelse at komme ud og køre i din nye BMW E61 LCI Det er forøvrigt Holtzmann der har monteret højtalere i din bagdøre og det spiller bare.
Sidste redigering: 14 år, 1 måned siden af kenn.

Sv: Rep hos Jan Nygaard 14 år, 1 måned siden #273

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Kenn, hvad er modeler

Tak for forklaringerne... rart at vide jeg så ikke vil blive berørt af det problem, men der kommer jo nok noget andet så.

Kenn, tro mig jeg glæder mig helt vildt til at få pladerne på... men jeg hører intet fra SKAT. Har rykket flere gange, uden nyt, så jeg satser på at næste uge er lykkens uge.

Glæder mig...

/S

Sv: Rep hos Jan Nygaard 14 år, 1 måned siden #274

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Modeler er det billige udtryk for modeller Nu må de tage sig sammen så du kan få plader på og komme ud og cruise. men du er velkommen til at komme forbi og høre lyden den er fantastisk men det er nu også sød musik med plader på

God weekend
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.35 sekunder