Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW 7'er
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW 7'er

BMW 7'er 12 år, 9 måneder siden #1984

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey bmw venner.

hvis man stod og skulle købe en 7 serie fra 2004 - 2006 er der så nogen der ved hvilken motor og evt. hvilke årgang er bedst...tænker med forbedering og div

hvad ville være det "bedste" køb andre årgang kan også være i spil

håber der er nogen der kender lidt til modellen over 5'eren

hold en fin søndag....

kap

Sv: 7'er 12 år, 9 måneder siden #1985

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej,

Jeg har længe spejdet efter en 730D og har kørt flere. Fantastisk vogn og big value for pengene men jeg har en lille ting der holder mig tilbage..
De BMW mekanikere jeg har talt med advarer mod mange dyre ting der fejler. Specielt på el-delen.. Dele er dyre og selv BMW tager mere i timen end på en 5'er..

Men hvis du skulle springe på en så sørg da for at den er faceliftet og vær klar til at stille dig forrest i køen for afskrivninger men det tager man jo som BMW-ejer med et ikk..

Sv: 7'er 12 år, 9 måneder siden #1986

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey morten

må lige slå fast at jeg selv har en 5'er self. og den elsker jeg højt

men har en i fam. der ønsker en 7'er og så tænke jo blot med alle disse passioneret BMW ejere herinde kunne led en lidt i den rigtig retning hvilke model man skulle kigge efter (årgang + motor) og evt. hva man skulle være OBS på...

så smid glad en kommentar

takker for hjælpen

kap

Sv: BMW 7'er 12 år, 9 måneder siden #1988

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kap

Em BMW 7 serie er en super lækker bil, det er med den som det er med de store Mercedes og Audi, at man som Morten skriver skal være klar over det er en større udskrivning hvergang man skal have bilen til service.

Jeg ved at på de autoriserede BMW værksteder er det få udvalgte BMW mekaniker der må reparere på dem og lave service. Jeg ved det fra min tidligere næsten daglige gang på et autoriseret BMW værksted. For der lavede man mange ministerbiler.

Men køreglæden er vel også så meget større, dog skal man også påregne nogle vilde afgifter på bilen, alene vægtafgiften må være lidt af en udskrivning.

Men finder i en i falder for så kom ned forbi værkstedet, så kan vi kører en test på bilen, så vi ved hvilken stand den er i. inden i køber den, det kan spare jer for meget bøvl senere.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.93 sekunder