Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Almindelig mail/PM pli
(0 viser) 
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: Almindelig mail/PM pli

Almindelig mail/PM pli 12 år, 10 måneder siden #1795

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Kære forum brugere

Jeg oplever desværre til stadighed at folk kontakter mig med forskellige tekniske spørgsmål , og det både via PM på forumet her ( og andre forumer ) , men også direkte på min private E-mail adresse , og det uden at præsentere sig eller på nogen måde oplyse hvem de er eller hvor de kommer fra ( by/landsdel ).

At man ikke oplyser sit navn etc. finder jeg uhøfligt , vi kender jo oftest ikke hinanden på forhånd , og for mig personligt er det en naturlig måde at indlede en korrespondance på , nemlig at man oplyser hvem man er når man optager en direkte kontakt og i hvilket ærinde man optager kontakten , at jeg har denne tilgang til emnet skyldes muligvis "års-tallet" på min dåbsattest

Derfor er der sikkert nogen ( en del desværre ) der har oplevet ikke at få et svar ( tilbagemelding ) på deres henvendelse/r , men jeg vælger altså konsekvent ikke at svare på disse , og det er altså begrundet i ovenstående , så ikke af ond vilje eller slendrian men affødt af en nøje velovervejet beslutning.

At nogen måtte finde min indstilling gammeldags er helt i orden med mig , men nu ved I så hvorfor et svar evt. måtte udeblive

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af BenAnd.
Følgende bruger(e) har sagt tak: henrikstaxa46

Sv: Almindelig mail/PM pli 12 år, 10 måneder siden #1796

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej MR. B

Jeg har fuld forståelse for din udmelding. Ofte sidder der nogle BMW ejere med et eller andet problem, og så er det helt naturligt at man springer etiketten over, for hvad kan være vigtigere end deres problem. Og så er det da naturligt at man bruger en masse tid på deres problem, og ofte får man ikke engang tak.

Vi er lidt tilbage til det, med at sidde og undersøge en masse ting, og når det så er undersøgt synes man det er for dyrt eller har fundet ud af noget andet i mellemtiden. Og så er det selvfølgelig ikke nødvendigt at melde det tilbage.. og så føler man sig taget som en selvfølge.

Godt indlæg for det kan være med til at skabe en god og saglig debat. og om ikke andet fortæller hvad der er vigtigt for en selv, når folk henvender sig, med et givent problem..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Almindelig mail/PM pli 12 år, 10 måneder siden #1832

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Mr. Mr. B

Jo du er lidt gammeldags, kan eventuelt skyldes at du bor helt derud vestpå. Der sker forandringerne ikke så hurtigt som inden i landet.

Men jeg er helt enig i dine betragtninger, det mindste man kan gøre når man henvender sig til folk er at præcentere sig. Man tager for pokker da heller ikke telefonen og siger davs, hvordan ved folk så hvem man taler med.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.20 sekunder