Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Motor / Fjern / Start
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW Motor / Fjern / Start

BMW Motor / Fjern / Start 13 år siden #1450

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW Motor / Fjern / Start

I øjeblikket efter det er begyndt at blive koldt om morgen begynder det at vælte ind med spørgsmålet.

Kan man montere en fjernstart af bilen. Så man kan trykke på en knap og bilen starter, fordi så kan bilen stå i tomgang og varme op inden man skal ud at køre.

Det kan man så ikke bare lige da bilen har fabriksmonteret startspærre og skulle det kunne lade sig gøre, ville det kræve at man satte den ud af funktion.

Det kan man så godt men indrømmet det er da noget miljøsvineri og i mange af landes kommuner må en bil maks. stå i tomgang i 1 min og andre 3 minutter men det er så også det maksimale.

Jeg skal ikke sætte mig til dommer over andres ønsker og gøremål men jeg sætter mig til dommer over at man tror at det er en løsning som vi vil montere i kunders BMW på værkstedet..

Så det bliver ikke en løsning man ser leveret fra vores værksted for det handler jo i bund og grund om at man vil prøve at spare at få monteret en motorvarmer i bilen. Så pyt være med at alle andre bliver generet af at skal høre en bil stå og køre i tomgang hver morgen.

Tror jeg nøjes med en

En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder