Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW. Smart Forsikring tricks.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW. Smart Forsikring tricks.

BMW. Smart Forsikring tricks. 13 år, 1 måned siden #1408

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW smart Forsikring tricks.

Har du styr på hvilke klausuler du har på din bilforsikring? Hvis ikke var det måske en rigtig god ide at tage et kik på din police for at se om dit forsikringsselskab har lavet et smart forsikringstricks på dine forsikringsvilkår.

Det smarte trick, ja selvfølgelig ikke for dig som har tegnet en police i god tro som forsikringskunde men selvfølgelig for dit forsikringsselskab.

BMWE61Skadet.jpg

Tricket går ud på at man ved skade har skrevet under på at man ved en eventuel skade lader forsikringsselskabet bestemme at et af deres fordelsværksteder kan og skal reparere din bil mod at du får en gratis lånebil stillet til rådighed.

Jeg ville aldrig personligt lade et andet værksted reparer min bil efter en trafikskade da jeg ville have nogle til at lave min bil som lavede dette mærke til dagligt. Og så er det vigtigt at man kan fortælle at bilen måske har haft en skade ved et eventuelt salg, men er blevet lavet på et originalt mærkeværksted.

Var jeg så uheldig at få en glasskade eller ridset en kofanger eller småskader dem ville jeg selvfølgelig sørge for at lave det selv og havde man stjålet noget udstyr i bilen ville jeg også selv sørge for at lave bilen som en forsikringssag, for der er stor forskel på at have fået skiftet vanger eller pladedele på bilen for det ville jeg aldrig selv rode mig ud i.

En anden ting der er rigtigt godt at holde øje med på sin forsikringer er om der en beløbs grænse der dækker ekstra udstyr i bilen ved tyveri eller anden skade, for er der eftermonteret meget dyrt udstyr skal det oplyses til forsikringen at det er blevet monteret for at være dækket. Det er ikke særligt dyrt at forsikre ekstra udstyr men det kan være dyrt at lade være.

Grunden til at jeg nævner dette er at jeg havde besøg af en BMW ejere som ikke havde været opmærksom på dette blot for at få en besparelse på 3 til 500 kr. om året i forsikringspræmie.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.33 sekunder