Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Trist mandag morgen
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: Trist mandag morgen

Trist mandag morgen 13 år, 2 måneder siden #1207

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Ja så skete det, man kommer ned mandag morgen, humøret er fint en hektisk, men spændende uge på arbejde kalder. Hmmmmmmmm alarmdioden blinker hidsigt, hvad er galt.........pis sideruden er knust 1t glasskår ligger overalt.

Nogen har knust sideruden og stukket hånden ind for at tage.......mit adgangskort til firmaet. De har dog efterladt det da alarmen er gået.
Hvor er det træls man ikke kan have sine ting i fred.

Men nu når dagen er ødelagt, kan man da kun glæde sig over at alarmen virker, de har taget benene på nakken og ikke taget noget (min bil er altid tom). Så en stor tak til Kenn for at sige og ikke mindst installerer alarm i bilen, for uden den er jeg sikker på at ærgelserne ville have været endnu større.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: Trist mandag morgen 13 år, 2 måneder siden #1216

• jacobniell
Trist at høre...

...men det er da altid noget at bilen stadig stod der, specielt efter hvad man har læst om på nettet med hvor let det er at smutte med bmw´er fr 2005 til 2011

Sv: Trist mandag morgen 13 år, 2 måneder siden #1217

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Jacob

Hvad mener du med at de er nemme at fjerne? så vidt jeg ved, er det kun de BMW modeller med nøjlefri betjening.(Komfort adgang) / Keyless Go som man kan åbne med en jammer.

Hvad er nøjlefri betjening. (Keyless Go)

Nøjlefri betjening er at man kan nøjes med at røre ved håndtaget på bilen uden at man skal have nøjlen op af lommen, det samme gælder når man skal starte bilen så skal man blot trykke på startknappen så er man kørende, det kræver blot at bilnøglen er i lommen.

Edit.

Nu har jeg set hvad du mener og det er jeg ret sikker på at jeg har en løsning imod, så det vil jeg selvfølge prøve montere i min egen BMW E61 og så kommer der en tråd med sikring af denne type tyveri af sin BMW for det er næsten for ærgerligt at komme ned til bilen og den så er væk. Så simpelt
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 2 måneder siden af kenn.

Sv: Trist mandag morgen 13 år, 2 måneder siden #1218

• plpoulsen
Hej Kenn,

Din bmw er ikke i denne risikogruppe da den er fra før 9/2005 og derfor har en "almindelig" nøgle og så kræver det lidt mere "vold" at starte bilen

Men den bedste løsning mod tyveri er helt sikkert et hijack system hvor at man f.eks. har en sender i sin pung og hvis ikke den er medbragt i bilen så kan du ikke starte den selvom om du har nøglen. Det sikre nemlig bilen mod at blive stjålet selvom tyven bryder ind í dit hjem og stjæler bilnøglerne.

Mvh Per
Sidste redigering: 13 år, 2 måneder siden af .

Sv: Trist mandag morgen 13 år, 2 måneder siden #1219

• jacobniell
kenn skrev:
Hej Jacob

Hvad mener du med at de er nemme at fjerne? så vidt jeg ved, er det kun de BMW modeller med nøjlefri betjening.(Komfort adgang) / Keyless Go som man kan åbne med en jammer.

Hvad er nøjlefri betjening. (Keyless Go)

Nøjlefri betjening er at man kan nøjes med at røre ved håndtaget på bilen uden at man skal have nøjlen op af lommen, det samme gælder når man skal starte bilen så skal man blot trykke på startknappen så er man kørende, det kræver blot at bilnøglen er i lommen.

Edit.

Nu har jeg set hvad du mener og det er jeg ret sikker på at jeg har en løsning imod, så det vil jeg selvfølge prøve montere i min egen BMW E61 og så kommer der en tråd med sikring af denne type tyveri af sin BMW for det er næsten for ærgerligt at komme ned til bilen og den så er væk. Så simpelt

Hej Kenn
Som nævnt har det egentlig ikke noget med keyless go at gøre men hvilken nøgle man har, de nøgler der er konstateret problemer med er af den nye type.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.21 sekunder