Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad skal du i ferien?
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvad skal du i ferien?

Hvad skal du i ferien? 13 år, 5 måneder siden #1041

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Sommerferie 2012

Nu er der jo ikke noget som at holde 3 ugers ferie med familien og lige om hjørnet venter min ferie, og i år skal vi selvfølgelig have en bilferie rundt i Danmark, og et enkelt smut til Tyskland for at få aftalen i hus med BMW dele som nævnt i et andet indlæg her på forummet.

I uge 28 står smuttet til Tyskland og så skal uge 29 bruges til at udforskes Skagen, og så står den på sommerhus ferie i vores sommerhus. og så er de 3 uger forbi og man kan komme tilbage til en masse spændende opgaver på værkstedet der venter forude.

Skal du til Frankrig skal du huske at have en Alkotester med i bilen, da der er kommet en ny lov om at man skal have det i bilen når man kører i Frankrig, sørg nu for at købe 2 for at vise god vilje for så viser du at du har tænkt dig at bruge den, for ellers når du har brugt den ene har du ikke nogen i bilen. Så er der kun en har du vist du ikke har tænkt dig at bruge den.

Så veste i Tyskland og Alkotester i Frankrig (Sådan en Alkotester kan købes på alle tankstationer i Frankrig) Utroligt at lave sådan en lov for hvor svært kan det være. Alkohol og bilkørsel holder bare IKKE.

Så Rigtig god sommerferie når du når dertil MEN.

Hvad skal du i din sommerferie?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 5 måneder siden af kenn.

Sv: Hvad skal du i ferien? 13 år, 5 måneder siden #1042

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej Kenn, det lyder som en god ferie du der får dig. Her skal jeg lave kombimodellen... Arbejde på ufærdige projekter/Hus etc. Ture rundt i landet, Sverige/Jylland og så skal der slappes af med grillen, så jeg krydser fingre for rigtig godt vejr.

Go fodboldaften.

/S
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.18 sekunder