Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Nyt BMW CCC Modul.
(1 viser) (1) Gæst
Beskeder og nyt fra Mobilteknik
  • Side:
  • 1

EMNE: Nyt BMW CCC Modul.

Nyt BMW CCC Modul. 13 år, 6 måneder siden #976

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
vi søger en BMW ejer som har et BMW CCC navigations professionel system monteret i sin BMW da der er kommet et nyt modul på markedet som kan håndtere Bluetooth og MP3 og giver muligheden for at få album covers på IDrive skærmen som man kan på et BMW CIC navigationssystem.

Der er tale om et testsystem som bliver monteret og solgt til en meget god demopris og til gengæld skal vi have mulighed for at få feedback og lov til at tage en masse billeder imens systemet er i brug.

Det er klart at dette attraktive tilbud er forbeholdt kunder som vi har monteret for og er brugere på forummet.

Desværre er det nødvendigt du holder til på Sjælland da dette laves i samarbejde med importøren af modulet.

Skulle det mod forventning vise sig at der er problemer med løsningen er du den første bruger der får et nyt fejlfrit modul når der er fejlrettet på softwaren.

Modulet er godkendt og frigivet af producenten nu og for at være sikker på at det bare spiller er det en risiko du skal være indstillet på. Men til gengæld er du den første der har det monteret i bilen.

Det er ikke et originalt BMW produkt men et godt alternativ og selvfølgelig et produkt af en høj kvalitet og fuld styret i bilens IDrive skærm og menuer.

Monteringen foregår i Glostrup efter nærmere aftale.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 6 måneder siden af kenn.

Sv: Nyt BMW CCC Modul. 13 år, 5 måneder siden #1019

• bvli
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn.

Som vi talte om i dag, er jeg frisk på en installation!

Sv: Nyt BMW CCC Modul. 13 år, 5 måneder siden #1020

• jacobniell
Hej Kenn
Hvis du ikke allerede har en aftale kunne jeg også være frisk på at hjælpe.

Mvh
Jacob

Sv: Nyt BMW CCC Modul. 13 år, 5 måneder siden #1021

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Jacob.

Dette modul er oplagt at prøve og montere i en BMW der ikke har et originalt BMW Bluetooth modul monteret i bilen i forvejen og mulighed for at afspille MP3. Det ved jeg at du har i dag og så skal der afmonteres en del og det ville være synd da det som nævnt er en test.
Der er faktisk mange der har spurgt på at køre test med dette modul og alle har haft noget originalt BMW monteret og så faldt det på det.

BVLI som skal køre testen på dette modul har noget monteret som jeg har monteret i forvejen og så er det nemt at kode bilen og montere dette nye spændende modul i stedet for.

Men tak til alle jer der har meldt jer til og når og hvis der dukker noget andet spændende op som kræver en test vil i være i med i mine overvejelser.

SÃ¥ indtil videre er testpersonen og bilen fundet.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 5 måneder siden af kenn.

Sv: Nyt BMW CCC Modul. 13 år, 5 måneder siden #1022

• jacobniell
Det er bare helt fint

kenn skrev:
Hej Jacob.

Dette modul er oplagt at prøve og montere i en BMW der ikke har et originalt BMW Bluetooth modul monteret i bilen i forvejen og mulighed for at afspille MP3. Det ved jeg at du har i dag og så skal der afmonteres en del og det ville være synd da det som nævnt er en test.
Der er faktisk mange der har spurgt på at køre test med dette modul og alle har haft noget originalt BMW monteret og så faldt det på det.

BVLI som skal køre testen på dette modul har noget monteret som jeg har monteret i forvejen og så er det nemt at kode bilen og montere dette nye spændende modul i stedet for.

Men tak til alle jer der har meldt jer til og når og hvis der dukker noget andet spændende op som kræver en test vil i være i med i mine overvejelser.

SÃ¥ indtil videre er testpersonen og bilen fundet.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.00 sekunder