Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Dele hos Mobilteknik A/S
(1 viser) (1) Gæst
Beskeder og nyt fra Mobilteknik
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW Dele hos Mobilteknik A/S

BMW Dele hos Mobilteknik A/S 13 år, 6 måneder siden #958

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW Dele hos Mobilteknik A/S

Som alle ved er det svært at finde gode brugbare BMW stumper og finder man endelig nogen kan man ikke være sikker på om de virker eller de er som nye da folk der sælger ofte ikke er ærlig i deres beskrivelse af standen af delen eller om de er afmonteret fordi de ikke virkede eller fordi man har ophugget bilen.

Nu har vi så arbejdet i et stykke tid på og med en tysk leverandør som har alt hvad hjertet og BMW én mangler og denne forhandler har alt fra startere generatorer motor og gearkasser til det udstyr vi montere på værkstedet og inden længe er de nyere BMW F10 / BMW F11 / BMWF20 / BMW F30 ved at være uden garanti og så kan vi også tilbyde at montere udstyr i dem og ikke mindst kode det udstyr du som BMW F kunde må ønske.

Så for at spare en masse tid og ikke mindst have adgang til brugte BMW reservedele og stumper af en høj kvalitet er vi ved at indgå en samarbejdsaftale med dette firma.

Det betyder i sin enkelthed at det i fremtiden også vil være muligt at være behjælpelig med at skaffe motor og gearkasser og alt andet du som BMW ejer, står og mangler af brugte BMW men gode kvalitetsdele for at undgå at man brugere tid på at montere noget udstyr som så viser sig at være defekt eller i værste tilfælde er i dårligere stand end det man har afmonteret.

Det er essentielt vigtigt at alle de BMW stumper og dele vi benytter på værkstedet eller formidler er lovlige og ikke støtter dem som stjæler det fra uskyldige folks biler, og så selvfølgelig at vi har en garanti på delene for det har man ikke i dag når man køber brugt de fleste steder på nettet.

Denne forhandler har alle BMW modeller på lager og derfor også læderkabiner og pladedele lygter og alt det (sjove) udstyr på lager.

Mødet er sat i stand og jeg er ret sikker på at vi inden længe kommer med det største udvalg af udstyr da vi går efter at have rettigheden til at levere til de skandinaviske lande. Og det er også det der er lagt op til i den samarbejdsaftale som vi skal ned og underskrive.

Vi kan og kommer ikke til at tilbyde montering af mekaniske dele som motor og gearkasser da vores lokaler ikke er indrettet til den form for olie arbejde. Så med de dele bliver der i hvert fald i starten kun tale om ren kunde bestillinger og leveringer og så henvisning til de dygtige og kompetente værksteder og folk vi samarbejder med og her kommer der sikker også et par Autoriserede BMW værksteder til at indgå vi arbejder ihverfald på at få dem med.

Meget mere om dette tiltag senere, men mulighederne er store da vi i forvejen samarbejder med mange værksteder og ikke mindst forsikringsselskaber i Danmark.

Websiden er bestilt og registeret så det er et tiltag vi forventer os en del eller to af.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 6 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Dele hos Mobilteknik A/S 13 år, 5 måneder siden #1049

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW dele i Tyskland.

Nu kom tiden så hvor der skulle besøges en forhandler eller en ophugger af BMW dele og måske ville den rigtige beskrivelse her være nyere dele for (vores) BMW E61 E60 er i dette land ved at være nogle ældre biler. Med det mener jeg at mange af de dele der var på lager var til BMW F10 BMW F11 BMW F20 BMW F30 BMW E63 BMW E64 BMW E70 osv.

Der var selvfølgelig også dele til vores ældre BMW Modeller om end i en mere begrænset mængde men kik på billederne og se så hvor mange dele der ligger på lager og tro mig jeg brugte 2 ½ time og tiden fløj faktisk afsted

BMW_DELE_MOBILTEKNIK1.JPGMedium.JPG

Vi startede med at kikke på lageret hvor de forskellige læderkabiner stod pakket ned og som det ses var der rigtig mange på lager.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK2.JPGMedium.JPG

Dæk og fælge er her selvfølgelig også en ordentlig mængde af og imens vi stod der og snakkede handlende jeg 10 sæt vinterdæk med fælge så har du ikke nogen vinterfælge så lad mig det vide for her kommer muligheden for at få et sæt til en rigtig fornuftig pris.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK3.JPGMedium.JPG

Loftbeklædninger lå i stakkevis og lidt flere læderkabiner pakket ned i kasser.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK4.JPGMedium.JPG

Motorer lå der i pallevis og flere havde kørt under 3000 km da de var købt fra fabrikkerne af både Audi og BMW så nu er det ikke noget problem at få fat i motorer med lave km.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK5.JPGMedium.JPG

Bagtøjer og gearkasser lå også på lange pallemeter så det var faktisk blot at hive den model ned fra hylderne for der var et helt utroligt stort udvalg.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK6.JPGMedium.JPG

Komplette motorer og gearkasser stod på paller og de 2 du ser i billedet har kørt under 4000 kr. tilsammen.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK7.JPGMedium.JPG

Motoren tættest på er en V8 som passer på en BMW 545 komplet med gearkasse og stort set lige til at montere i bilen igen.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK8.JPGMedium.JPG

Døre og klapper og kofangere stod også i lange rækker og så var de pakket pænt ind så de var klar til forsendelse.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK9.JPGMedium.JPG

Her ses lidt flere bagtøjer og som det nok kan fornemmes var der så meget på lager at det faktisk virkede totalt uoverskueligt.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK10.JPGMedium.JPG

Så kom vi op på lageret for smådele og som det ses lå der alt på lageret til BMW og Audi så det var blot at bestille.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK11.JPGMedium.JPG

Klimapaneler og kombi instrumenter lå der i kassevis.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK12.JPGMedium.JPG

Højtalere og betjeningspaneler lå i stakkevis på hylderne.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK13.JPGMedium.JPG

IDrive controllere og alverden små dele som man ofte lige står og mangler lå der i kassevis.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK14.JPGMedium.JPG

BMW kameraer og Night Vision kameraer lå der også en del af desværre havde man ikke komplette sæt fra samme bil, så ingen Night Vision kamera i denne omgang.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK15.JPGMedium.JPG

Radioer og tilbehør lå i lange baner så der var stort set alt hvad man kunne få brug for.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK16.JPGMedium.JPG

Viskertræk og bokse lå i kassevis lige til at hente og sende.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK17.JPGMedium.JPG

Interiør lister og stort set alle typer af lister lå også på lager og som han fortalte lavede de sæt så alt var håndsorterede inden det blev afsendt fra lageret.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK18.JPGMedium.JPG

Xenonlygter med kurvelys og med alle styremoduler lå på hylder og inden vi var gået videre havde jeg bestilt xx sæt til lageret i Danmark.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK19.JPGMedium.JPG

Lygter til alle BMW modeller og Audi lå der i bunker af så det er blot at bestille så kommer de i løbet af et par dage.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK20.JPGMedium.JPG

BMW rat hængte der i stakkevis og desværre var der ingen på lager til biler før 09 2005 så der blev ikke bestilt noget hjem endnu.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK21.JPGMedium.JPG

Startere og generatorer lå på reoler i metervis og mange var stort set nye og meget lidt brugte da de var fra testbiler.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK22.JPGMedium.JPG

Midte konsoller i læder og med et hav af finnesser monteret lå som det ses i hundredvis og desværre var der ikke nogle rigtige fede til BMW E60 eller BMW E61 så man kunne blot stå og ærgre sig over man ikke havde en nyere BMW for der var flere med fuld elektriske skærme indbygget som kørte op imellem forsæderne og selvfølgelig køling til de kolde drikke på bagsædet..

BMW_DELE_MOBILTEKNIK23.JPGMedium.JPG

Lidt flere midtekonsoller og tro mig der duftede fantastisk af læder og man stod og ærgrede sig over at flere af dem ikke passede i sin egen BMW for de var så gennemført og flotte.

BMW_DELE_MOBILTEKNIK24.JPGMedium.JPG

Sidespejle til BMW og Audi lå der også i metervis og desværre var der ikke mange til modeller fra 2004 men mange til de nyere BMW LCI modeller.

Dette var så hvad jeg fik taget af billeder og det var lidt ligesom at være barn i en slikbutik for der var så mange ting man var klar til at bestille men jeg valgte at lave nogle små bestillinger undervejs og så lave en samlet når jeg er tilbage fra ferie om små 14 dage…

SÃ¥ mere kommer senere.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 5 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Dele hos Mobilteknik A/S 13 år, 5 måneder siden #1050

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
WOW, det er sku da ganske imponerende så meget der er... Hold da helt ferie... Det bliver da super fedt for dig at få en aftale i stand med dem, så er du garanteret leverancer og ud fra det som du har skrevet, så er det dele af rigtig høj kvalitet og som virker.

Cool.... nyd ferien, vi snakkes ved.

/S
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.66 sekunder