Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Kommende nyheder på Mobilteknik.dk
(0 viser) 
Beskeder og nyt fra Mobilteknik
  • Side:
  • 1

EMNE: Kommende nyheder på Mobilteknik.dk

Kommende nyheder på Mobilteknik.dk 13 år, 6 måneder siden #936

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg har længe gået med et ønske om at lave de tiltag som jeg synes der har manglet på mange af de forums jeg har besøgt rundt omkring og nu er nogle af dem så ved at være klar til at blive lagt ud og på forummet.

Video.

Video streaming direkte på forummet og ikke som på mange forums fra YouTube da linket ofte ikke virker eller er af en så dårlig kvalitet at det ikke er nogen oplevelse at se. Alle vil alle være på Dansk og lavet af Mobilteknik A/S eller brugere af forummet.

Chat.

Direkte Chat til brugere af forummet som er online og som ønsker at bruge denne mulighed er det nu snart muligt at skrive en besked til brugeren og hvis brugeren acceptere invitationen starter online chatten i et andet vindue på forummet.

Nyhedsbrev.

Vi har mange projekter løbende som vi arbejder på at få til at lykkes og når vi har nyheder omkring dem eller som med det nye BMW CIC får man mulighed for at tilmelde sig et BMW nyhedsbrev og selvfølgelig er det kun for tilmeldte brugere af Mobilteknik forummet.

Club Mobilteknik

Club Mobilteknik har længe været undervejs og er nu ved at være klar i sin spæde form og går i sin enkelthed ud på at opnå nogle fordele på monteringer på vores værksted og nogle rabatter på originale BMW reservedele / brændstof / klargøring af bilen / forsikrings tilbud / og meget andet, da det selvfølgelig er efter devisen noget for noget er det forbundet med et medlemskab som samtidig giver adgang til den nye BMW side www.bmwsnak.dk som bliver en side (forum) der beskriver en BMW til mindste detalje. Siden bliver løbende gennemgået af en betalt administrator som sørger for at en uhyre høj standard holdes.

Denne Club Mobilteknik fordel er en man bliver indbudt til og desværre ikke bare kan melde sig ind i efter eget ønske da det er en Club med meget store attraktive BMW fordele.

BMW arrangementer.

I løbet af sommeren bliver der til tilmeldte brugere af forummet tilbudt et BMW arrangement som udover nogle timer i hyggeligt selskab også giver mulighed for at få nogle skarpe tilbud og lure nogle løsninger af som man senere kan få lavet på sin egen BMW. Så sidder du derude og læser med (Det er der rigtig mange der gør over 275 om dagen) så meld dig til og få muligheden for at mødes med nogle ligesindede modende BMW ejere og få adgang til nogle hyggelige timer.

Mv.

Det er et hastigt internet vi er omgivet af så sidder du med en ide eller en smart løsning eller funktion som du mener, vil være smart på vores side hjemmeside så lad mig det vide.

På forhånd tak.
Mobilteknik A/S
Kenn Olsen
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 6 måneder siden af kenn.

Sv: Kommende nyheder på Mobilteknik.dk 13 år, 6 måneder siden #937

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Kenn

Hold da op det lyder spændende.

Dine tiltag vil helt sikkert gøre siden til en af de mest spændende BMW sider i Danmark. Klubben lyder også som et meget spændende projekt, så kan man jo kun håbe på at blive en af de udvalgte.

Glæder mig til at høre mere.

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: Kommende nyheder på Mobilteknik.dk 13 år, 6 måneder siden #940

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn

Som Per rigtig nok skriver lyder det som nogen spændende tiltag , og som han også skriver , ja så må vi håbe vi kan blive "godkendt"

Hilsen

Mr.B

Sv: Kommende nyheder på Mobilteknik.dk 13 år, 6 måneder siden #942

• JCO
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej Kenn

Det lyder rigtig spændende. Håber at blive blandt "The Chosen Ones"

Sv: Kommende nyheder på Mobilteknik.dk 13 år, 6 måneder siden #946

• Skytten
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej Olsen. Det glæder mig at du skriver modne, så må jeg da være med i klubben uden problemer
BMW M fan
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.42 sekunder