Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Glædelig jul og godt nytår 2016.
(0 viser) 
Beskeder og nyt fra Mobilteknik
  • Side:
  • 1

EMNE: Glædelig jul og godt nytår 2016.

Glædelig jul og godt nytår 2016. 8 år, 11 måneder siden #5618

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Glædelig jul og godt nytår 2016.

Som skrevet ved udgangen af sidste år ville dette år, som snart er gået blive et rigtigt spændende år. Det blev det så også. Vores forum her blev hacket og var nede nogle få men rigtig ærgerlige dage. Der er nu ved at komme styr på dette igen. Samtidigt er vi ved at få lavet et helt nyt forum. Alle indlæg skal flyttes med og det har, og giver en større manuel opgave. Der er nogle super dygtige folk på sagen, så mon ikke det kan lanceres i starten af 2017.

bmw_2117498428_b79402b8e5_o_2016-12-22.gif

Vi har på værkstedet haft nogle større udfordringer med at få vores maskiner og software til at spille sammen. Det er der også kommet styr på, så nu kan vi opdatere og kode på alle nyere BMW modeller. Det har fra starten været et ønske at alle data der programmeres med lå på en server i huset. Samtidigt skulle de kunne opdateres med nye data løbende. (ved udgivelsen fra BMW) Det var ikke bare en større opgave det var også en økonomisk udfordring.

Vi fik desværre ikke holdt et åbent hus i år. Det må vi se om ikke vi kan få stablet på benene i det kommende år. Der er flere der har givet udtryk for at det synes de vi mangler.

Lad mig her ønske alle der kikker med en rigtig glædelig jul, samt et rigtigt godt nytår. Tak fordi i er med, og ofte kommer med ros omkring forummet.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 8 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Glædelig jul og godt nytår 2016. 8 år, 11 måneder siden #5623

Hej
tak i lige måde.
Jeg håber at vi ses på værkstedet i det nye år.
M.v.h. Henrik
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.37 sekunder