Hey Bowan
Dette projekt er et der kommer i rækken og jeg har lovet dig at hjælpe dig og det agter jeg også at holde, men efteråret er den travleste tid på værkstedet og derfor venter dette projekt sammen med en del andre.
Det er ikke et projekt jeg kommer til at tilbyde andre da jeg ikke har mulighed for at se det på en tester såfremt der måtte dukke nogle fejl op senere.
jeg har selv indkøbt et modul for at se hvad det var for noget så den del med at have brugt penge på det kan jeg godt følge dig i for det har jeg som nævnt også
så hvis du er utålmodig og ikke vil vente kan jeg desværre ikke hjælpe dig, for jeg er nød til at bruge min tid på de projekter der betaler min husleje først, og når så der kommer en stille periode så tage fat på disse (skæve) projekter
som jeg fortalte dig låste min computer da jeg skulle programmere modulet, og derfor skulle jeg have en til at kikke på den og det er heller ikke gratis og så er vi ude i at jeg skal betale for at være en flink fyr, for det er som tidligere nævnt ikke en løsning der tilbydes fra Mobilteknik med garanti på.
Fordi det ligner noget en elektronik nørd har lavet hjemme i sin kælder. Og så brugte jeg timer på at komme i kontakt med modulet på min computer ved første forsøg og betalte min it mand for at få min computer til at fungere igen. når han kommer forbi skal jeg have lokket ham til at komme i kontakt med modulet imens han nyder kaffen, for han nægtede sidste gang han var forbi og rettede min computer til igen.
Jeg spørger lige rundt igen om ikke der er en af de andre der har mod på at montere dette modul for dig så vi kan komme videre for foråret er så småt ved at komme og der kommer klargøringen med biler og sidste år var vi hen imod sensommeren før der var en stille periode.
SÃ¥dan ser modulet ud vi taler om her.