Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Aktive brugere på forummet.
(1 viser) (1) Gæst
Beskeder og nyt fra Mobilteknik
  • Side:
  • 1

EMNE: Aktive brugere på forummet.

Aktive brugere på forummet. 12 år, 1 måned siden #3275

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Aktive brugere på forummet.

Vi er efterhånden en hel del brugere her på forummet og så langt så godt. Desværre har det vist sig at rigtigt mange, faktisk over 250 har meldt sig til uden at deltage aktiv i nogle tråde, men gerne vil sidde og læse hvad alle andre har fundet ud af.

De spørgsmål de tilmeldte brugere selv har, stiller de i andre forummer og for at det ikke skal være usagt svarer de sørme også fra de indlæg der er skjulte for gæster.

Jeg bruger personligt rigtig meget tid på at undersøge og hjælpe BMW ejere med problemer.

Dette selvfølgelig sammen med andre aktive brugere herinde. Og TAK for i at i gider bruge jeres tid herinde.

Så har du ikke aktivt deltaget i nogen tråde eller kommet med dit besyv. Inden for en tidsperiode på 6 måneder, Så er du faktisk ret tæt på at blive udelukket fra forummet. Du kan stadigvæk læse de indlæg der er åbne men med tiden bliver flere og flere emner lukket for gæster.

Gæster er der rigtig mange af, faktisk har vi over 600 besøgende på siden i døgnet. Og det har vi selvfølgelig fordi vi har et spændende forum med aktive brugere der skriver herinde..

Jeg vil personligt hellere skrive forum dagbog end at sidde at føle min og andre aktive brugeres tid blot bliver taget for givet.

Sur gammel mand. Nej men jeg kan undre mig over så mange tilmeldte bruger gerne vil høste men ikke vil være med til at så. Og husk så lige på at dette forum ikke kræver andet end en indmeldelse og så at man fortæller lidt om sin BMW og oplevelser med den. Skulle der sidde en tidligere BMW ejer derude også som i dag kører en missekat, hører vi også gerne om det.

Som KAP siger.

Har du fået svar på et spørgsmål? Så findes der en blå knap i bunden af alle indlæg der hedder TAK. Brug den, for ham eller dem der har svaret på dit spørgsmål. For andre brugere herinde har brugt deres tid for og på dig.

Det er sørme blot for at hjælpe dig.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap, LN2VIOLN2

Sv: Aktive brugere på forummet. 12 år, 1 måned siden #3277

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
TAK er et overset ord, men vi skal alle huske at bruge det.. for som kenn skriver er vi her jo for at få hjælp med et problem og dem som hjælper fortjener sku da i det mindste et TAK.

KAP

ps. TAK for et godt og aktivt forum:-)
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af Kap.
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Aktive brugere på forummet. 12 år, 1 måned siden #3278

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Jeg takker også.

Dejligt sted at være.

Virkelig nogle gode gennemgange der bliver lavet af de forskellige muligheder, der virkelig giver blod på tanden.
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Aktive brugere på forummet. 12 år, 1 måned siden #3297

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn

Spørgsmålet begynder vel at melde sig om man ( du ) skulle overveje af lave en del af forumet om til en "betalings-kanal" ,forstået på den måde at ønsker man at trække på tekniske svar/løsninger og man ikke selv ønsker at yde ( eller har den tekniske indsigt hertil , en ærlig sag ) , ja så betaler man et givent beløb ved oprettelse som bruger på denne del af forumet , dette så den tid du bruger på som nu , at give "gratis" råd og vejledning ligesom bliver forrentet lidt.

Problemet er udbredt på næsten alle forumer hvor der sidder en masse "nydere" og yderst få "ydere" , ydere som hurtigt forsvinder igen fra disse forumer , dette da de mange gange føler sig "udnyttet" og "misbrugt" af folk for hvem tingene ikke kan blive billige nok , og tager det som en selvfølge at andre bruger tid og energi på at hjælpe dem , oftes uden så meget som ordet "tak".

Har førhen ofte oplevet folk der ringede og skrev på de underligste tidspunkter for "lige at få praktisk hjælp eller et råd" til dette eller hint , ( self. uden beregning , og endda kl. 02.00 om natten en gang , når de nu var oppe , ja så var jeg det vel også , NEJ det var jeg så ikke ) , men i dag siger jeg klart fra når jeg "fornemmer" det er en "sparregris" , og så forsvinder 90% som dug for solen , og de sidste 10% er så de seriøse der er villig til at betale for saglig og faglig hjælp og som har en forståelse for at tingene ikke kommer af sig selv ( ens viden og tekniske udstyr ) men at det har taget tid ( flere år ) at indsamle den viden , samt at ens udstyr har kostet en del penge af anskaffe.

Et sådan "lukket" forum vil for mig at se måske nok blive "snævert" ( medlems mæssigt ), men på den anden side vil det kun tiltrække seriøse medlemmer , medlemmer der også er villig til at "yde" da man ved at der kan trækkes seriøse og højt faglige viden "point" den anden vej rundt også.

Muligt jeg er galt "afmarcheret" , men "so be"

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af BenAnd.

Sv: Aktive brugere på forummet. 12 år, 1 måned siden #3300

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Ben And / Andre.

Grunden til at jeg i det hele taget skriver dette her er netop for at undgå at det bliver med vores lille forum som det er gået med rigtig mange andre. Der sker nemlig det at dem som yder og bruger deres tid pludselig bare holder op med at være en del af forummet, og så ender det med at folk bare gætter sig eller i værste fald bare skriver noget sludder.
Det kræver så lidt at få et levende og spændende forum, nemlig at dem der er tilmeldt bare skriver engang imellem. Det er tydeligt at se at der kommer nogle nye brugere som skriver og spørger på alle de spørgsmål de har, får et svar og man mener så er man selv hjulpet godt på vej. Så er det faktisk ligegyldigt med at vende tilbage, med en opfølgning og et svar.

Jeg arbejder på at få et betalingssite op af stå som kræver indmeldelse og som giver en de fordele, så hvis man bruger dette, så er det faktisk ganske gratis at være med. Man vil ligefrem kunne tjene på det i rabatter Men det kræver en ustyrlig mængde tid, og den har jeg desværre ikke lige i øjeblikket.

Når alt dette er skrevet er jeg faktisk rimelig forskånet for mange af de BMW kunder der regner med at alting på deres BMW er gratis. Eller dem der bare lige skal for de skal sælge bilen, og så kan den stakkel der køber deres bil, stå med nogle rigtige kedelige problemer senere.

Jeg vil hjertens gerne hjælpe folk, men jeg regner med at man som det mindste vender tilbage med svar om det forslåede råd eller vejledning også løste deres problem.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.55 sekunder