Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Ã…bent hus den 3. Aug. for BMW folket i Hvidovre.
(1 viser) (1) Gæst
Beskeder og nyt fra Mobilteknik

EMNE: Ã…bent hus den 3. Aug. for BMW folket i Hvidovre.

Sv: Åbent hus den 3. Aug. for BMW folket i Hvidovre. 12 år, 4 måneder siden #2842

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Alle , og specielt Kenn og "fru" Mobilteknik

Ja så vil "fru And" og jeg også sige tak til alle fremmødte for en hyggelig dag på "Djævle-øen" , rigtig dejlig dag ( super vejr Kenn havde bestilt ) med mange hyggelige mennesker herindefra forum af , samt en enkelt eller to udefra.

Som sædvanligt havde Mobilteknik fremtryllet en lækker buffet ( samt kaffe og vand "ad libitum" dagen lang ) som stod klar og ventede på os da vi ankom ved 10.30 tiden ude fra det Westjyske af ( lang vej når man var kommet i seng 02.00 natten før ), men trafikken over var dog ikke så slem og "fruen" tog da også sin "tørn" bag rattet , så kunne jeg lige "hvile" øjenene lidt

Det blev til en masse snak om og kikken på vores biler og det var spændende som Roos nævner at få sat nogen ansigter på nogen af dem man ikke tideligere havde mødt ( ved åbenthus sidste år , nye var jo kommet til , dejligt )

Der var trods en enkelt "missekat" ( Jaguar , lækker bil forøvrigt ) mange flotte og velholdte/veludstyrrede BMW'er at se på og få inspiration fra.

Jeg snakkede jo mest med "drengene" men jeg havde indtryk af at de "unge" tøser også fik sig en gevaldig snak og hyggede sig ( det gav "fruen" da klart indtryk af på hjemvejen ) , men som Kenn skriver , der er plads til mange flere "fruer" også , de kunne evt. lave en "ekskusion" til en af KAP's skobutikker næste år ( det burde da skulle kunne friste en enkelt eller to af "fruerne" ikke ? )

Der blev sluttet af med gode hjemme-grillede pølser med tilbehør ,de smagte virkelig godt , perfekt grillede , tak til "grildrengene"

Her lige et par stemnings billeder fra vejen over.

På rastepladen Lillebælt ( på vest Fyn ) mødte/så vi disse herlige gamle brandbiler ,hvoraf vi lidt ældre vil kunne huske nogen af modellerne fra vores barndom , så Jer med "Patina" , nyd og bliv nostalgiske :

IMG_0358.jpg

IMG_0357.jpg

Ja så er Storebælt nået :

IMG_0360.jpg

Ja de unge modeller skal jo "lede" de lidt ældre , min gamle E39 , nu ejet af min gode ven var med til åbenthus arrangementet hos Mobilteknik , og selvom man køre E39 , ja så hyggede man sig gevaldigt sammen med alle E6x og e9x ejerne

foto.JPG

Mange hilsner

"fru" And og BenAnd
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af BenAnd.
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn, Kap, Deljeh

Åbent hus den 3. Aug. for BMW folket i Hvidovre. 12 år, 4 måneder siden #2844

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Som lovet ville der komme billeder af vores åbent hus i Hvidovre, og de kommer så her.

BENT_HUS_HVID.1Medium.JPG

Den første BMW ankommer tidlig om morgen, og det er selvfølgelig min egen. Så er man også sikker på at få en plads

BENT_HUS_HVID.2Medium.JPG

Værkstedet var ryddet til lejligheden, og der blev serveret Brunch, så man selv kunne tage hvad man havde lyst til.

BENT_HUS_HVID.3Medium.JPG

Det var faktisk rigtigt lækkert, og det ser nu også lækkert ud.

BENT_HUS_HVID.4Medium.JPG

Der kom hurtigt en del BMW er på parkeringspladsen ude foran værkstedet.

BENT_HUS_HVID.5Medium.JPG

Nogle prøvede endda og snyde sig med, men de blev høfligt men bestemt rykket ud af rækken.

BENT_HUS_HVID.6Medium.JPG

Der blev snakket og spist i forskellige etaper, og det er helt klart fordelen ved at servere Brunch. Der er jo nogle detaljer der skal drøftes inden man skal ind og spise.

BENT_HUS_HVID.7Medium.JPG

Selv under maden, faldt snakken lystigt, og alle hyggede sig og snakket på tværs af bordet.

BENT_HUS_HVID.8Medium.JPG

Vi fyldte hele vejen med biler.

BENT_HUS_HVID.10Medium.JPG

Alle var super gode til at mingle med hinanden, og flere kom og sagde at det var fantastisk, for man talte som om man altid havde kendt hinanden. Så det var super hyggeligt. Man havde jo også noget fælles at snakke om.

BENT_HUS_HVID.11Medium.JPG

Dette billede viser meget godt at der var en hyggelig stemning.

BENT_HUS_HVID.12Medium.JPG

Om det var problemer eller noget smart udstyr, så gik man rundt og kikkede på hinandens biler.

PLSE_PER.Medium.JPG

Vi havde også vores helt egen pølse Per til at stå for pølserne, og han var rigtig god til det.

BENT_HUS_HVID.13Medium.JPG

Selv under pølserne blev der snakket og hygget.

BENT_HUS_HVID.14Medium.JPG

Sko kongen var også med, KAP. Og der blev virkelig hygget og snakket detaljer, hele vejen.

BENT_HUS_HVID.15Medium.JPG

Selv de kom i forklædning, måtte de pænt holde og kikke misundeligt på, og misundelig det er netop ordet du burde være hvis ikke du var med, for det var super hyggeligt. Så glæder mig allerede til næste gang. Vi holder åbent hus.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: JCO, Deljeh

Åbent hus den 3. Aug. for BMW folket i Hvidovre. 12 år, 4 måneder siden #2845

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Her kommer min kones status opdatering fra Facebook, på det indlæg der er skrevet omkring vores åbent hus arrangement.

Lille uddrag fra tilbagemelding efter Kenns åbent hus arrangement i lørdags

Jeg snakkede jo mest med "drengene" men jeg havde indtryk af at de "unge" tøser også fik sig en gevaldig snak og hyggede sig ( det gav "fruen" da klart indtryk af på hjemvejen ) , men som Kenn skriver , der er plads til mange flere "fruer" også , de kunne evt. lave en "ekskusion" til en af KAP's skobutikker næste år ( det burde da skulle kunne friste en enkelt eller to af "fruerne" ikke ? )

Så drenge nu er der ingen undskyldning for ikke at tage den bedre halvdel med, næste gang.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Åbent hus den 3. Aug. for BMW folket i Hvidovre. 12 år, 4 måneder siden #2846

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hahaha nu hænger jeg jo på alle damerne til næste år

i kommer bare an skal nok sørger for at damerne kan hygge sig, i butikken mens vi andre "nørder" lidt biler...

endnu engang tak for en rigtig hyggelig dag...

KAP

Sv: Åbent hus den 3. Aug. for BMW folket i Hvidovre. 12 år, 4 måneder siden #2851

• JCO
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej Kenn og allesammen

Også tak herfra for et godt rigtig godt arrangement og en super hyggelig dag. Hvem ved måske min bmw kommer ud og køre så vil jeg tage den med næste gang og lade "missekatten" blive hjemme

Se i øvrigt lige denne motorjournalisten.dk/er-din-motor-palidelig/

"ARE YOU ALIVE" Revival off the big cat..... JAGUAR.
Tid til at oprette siden: 0.45 sekunder