Hej Alle , og specielt Kenn og "fru" Mobilteknik
Ja så vil "fru And" og jeg også sige tak til alle fremmødte for en hyggelig dag på "Djævle-øen"

, rigtig dejlig dag ( super vejr Kenn havde bestilt ) med mange hyggelige mennesker herindefra forum af , samt en enkelt eller to udefra.
Som sædvanligt havde Mobilteknik fremtryllet en lækker buffet ( samt kaffe og vand "ad libitum" dagen lang ) som stod klar og ventede på os da vi ankom ved 10.30 tiden ude fra det Westjyske af ( lang vej når man var kommet i seng 02.00 natten før ), men trafikken over var dog ikke så slem og "fruen" tog da også sin "tørn" bag rattet , så kunne jeg lige "hvile" øjenene lidt
Det blev til en masse snak om og kikken på vores biler og det var spændende som Roos nævner at få sat nogen ansigter på nogen af dem man ikke tideligere havde mødt ( ved åbenthus sidste år , nye var jo kommet til , dejligt )
Der var trods en enkelt "missekat" ( Jaguar , lækker bil forøvrigt

) mange flotte og velholdte/veludstyrrede BMW'er at se på og få inspiration fra.
Jeg snakkede jo mest med "drengene" men jeg havde indtryk af at de "unge" tøser også fik sig en gevaldig snak og hyggede sig ( det gav "fruen" da klart indtryk af på hjemvejen ) , men som Kenn skriver , der er plads til mange flere "fruer" også , de kunne evt. lave en "ekskusion" til en af KAP's skobutikker næste år ( det burde da skulle kunne friste en enkelt eller to af "fruerne" ikke ?

)
Der blev sluttet af med gode hjemme-grillede pølser med tilbehør ,de smagte virkelig godt , perfekt grillede , tak til "grildrengene"
Her lige et par stemnings billeder fra vejen over.
På rastepladen Lillebælt ( på vest Fyn ) mødte/så vi disse herlige gamle brandbiler ,hvoraf vi lidt ældre vil kunne huske nogen af modellerne fra vores barndom , så Jer med "Patina" , nyd og bliv nostalgiske :
Ja så er Storebælt nået :
Ja de unge modeller skal jo "lede" de lidt ældre , min gamle E39 , nu ejet af min gode ven var med til åbenthus arrangementet hos Mobilteknik , og selvom man køre E39 , ja så hyggede man sig gevaldigt sammen med alle E6x og e9x ejerne
Mange hilsner
"fru" And og BenAnd