Hej Alle sammen
Kenn har bedt mig prøve at være lidt "tov-holder" på dette Åbent-hus arrangement.
Det er nu besluttet at den ENDELIGE dato bliver den 3.August 2013 ,det starter fra kl. 9 på adressen Brombærvænget 1 2650 Hvidovre.
Beklager at dato'en har vekslet frem og tilbage mellem den 3. og den 4.Aug , men ud fra de tilbagemeldinger der er kommet , samt noget logistik ifbm. afholdelsen , er det nu besluttet at vi holder fast ved den 3 Aug. , det er kedeligt at det så afholder nogen , men det vil nok være umuligt at finde en dato hvor alle kan , så håber på Jeres forståelse herfor
Jeg vil bede alle der ønsker at komme og gøre dagen til en hyggelig og udbytterig dag , om at maile mig direkte på :
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
, jeg vil så oprette en opdateret liste over deltagere , samt en sådan giver os mulighed for at disponere indkøb m.v.
Som Kenn tideligere har skrevet er alle tilmeldte forum-brugere ( samt kone/kærste ) af dette forum mere end velkommen til at deltage , og det er altså "u-anset" køretøj ( BMW, Skoda, cykel, havetraktor, med bus, på gå-ben, etc )
Vel mødt
Mvh.
BenAnd