Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Glædelig jul og godt nytår 2012.
(1 viser) (1) Gæst
Beskeder og nyt fra Mobilteknik
  • Side:
  • 1

EMNE: Glædelig jul og godt nytår 2012.

Glædelig jul og godt nytår 2012. 12 år, 11 måneder siden #1576

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Glædelig jul og godt nytår 2012.

Gldeligjul.jpg

Så er det sørme blevet jul igen og endnu et spændende år er gået, med at hilse på en masse venlige og rare BMW ejere, som alle skulle kikke eller have monteret noget udstyr i deres fine BMW.

Dette var også året hvor vi er i fuld gang med at flytte værkstedet fra Glostrup til Hvidovre, hvor vi får nogle rigtige gode og hyggelige værksteds faciliteter. Vi knokler stadigvæk for at blive færdige men nu kan man se lyset for enden af tunnelen. Billeder kommer i denne tråd. www.mobilteknik.dk/forum/2-velkommen/151...limit=6&start=12

På værkstedet har det været udskiftning af defekte ledningsnet i bagklappen på BMW E61 og montering af BMW CIC navigation som året er gået med. I det kommende år begynder vi også at kunne tilbyde BMW CIC navigation og andet udstyr til den nye BMW F10 og F11 på værkstedet.

Det har været et rigtigt spændende år der er gået, og det bliver et rigtig spændene år der kommer, og det skyldes blandt andet jer som dagligt kikker forbi forummet eller løbende ringer for at høre hvordan det går. Og selvfølgelig de BMW kunder som vi er meget stolte af lader os montere udstyr i deres fine BMW.

Det glæder mig i finder tid og bruger vores lille forum herinde, og er med til at gøre det spændende og brugbart for andre og nye BMW ejere.

Det lille åbne hus arrangement vi holdte i Glostrup i år, var også rigtig vellykket og super hyggeligt og lur mig om ikke der i det nye år også kommer et i vores nye værksted i Hvidovre.. (Det gør der)

Så til alle jer som jeg løbende er i kontakt med og drøfter spændene BMW løsninger med eller fik fornøjelsen at hilse på i år. Ønsker jeg en rigtig glædelig jul og et fantastisk godt nytår, med håb om at se og høre fra jer alle i det nye år.

Mobilteknik A/S
Kenn Olsen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Glædelig jul og godt nytår 2012. 12 år, 11 måneder siden #1578

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn m.fl. her på forumet

Mange tak , og også en glædelig Jul og alt godt til det Nye år der kommer , ønskes I her fra det "mørke" udkants Jylland.

Med Venlig Hilsen

BenAnd

Glædelig jul og godt nytår 2012. 12 år, 11 måneder siden #1579

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Hilsen skal også lyde fra det vestsjællandske..
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: Glædelig jul og godt nytår 2012. 12 år, 11 måneder siden #1580

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Glædelig jul ønskes også herfra. Bliver spændende med det ny Domicil, glæder mig til at se det færdigt.

/S
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder