Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Mobilteknik rykker til nyt værksted.
(1 viser) (1) Gæst
Beskeder og nyt fra Mobilteknik

EMNE: Mobilteknik rykker til nyt værksted.

Sv: Mobilteknik rykker til nyt værksted. 13 år siden #1519

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Tak.

Der bliver knoklet i øjeblikket for at få det færdigt til gulvfolkene kommer og laver nyt gulv. Men langsomt men sikkert kommer vi små skridt videre.

Men udskiftning af en dør der er for smal til en der er bredere, det tager tid men heldigvis har jeg en med som virkelig giver den en skalle og knokler derudaf.

Nedrivning af vægge og spartling samtidig med at den tidligere bruger af lokalet langsomt rykker ud. Det giver nogle udfordringer men mon ikke det går.

Samtidigt har jeg lovet at give en BMW X6 en klargøring og den blev så også lavet i dag, på værkstedet i Glostrup. Så keder mig bestemt ikke

Billeder kommer nedenfor.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år siden af kenn.

Sv: Mobilteknik rykker til nyt værksted. 13 år siden #1520

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Dette blir spennende. Jeg gleder meg til å komme innom, Kenn!

Sv: Mobilteknik rykker til nyt værksted. 13 år siden #1521

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej Kenn, det lyder bare super spændende med nye tiltag og det ny kontor. Glæder mig til at se resultatet. Rigtig god søndag, vi ses snart.

/S

Sv: Mobilteknik rykker til nyt værksted. 13 år siden #1522

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu lovede jeg lidt billeder så i kunne se det nye værksted i Hvidovre, Jeg er desværre lidt bagud med billederne her, da det rykker hurtigt frem nu, men man kan fornemme hvordan det kommer til at blive.

Vores nye værksted eller rettere sted er 257 kvm, med separat lager, hvor der er mulighed for at udbygge værkstedet til over 200 kvm. Værkstedet i dag er 55 kvm. Med plads til 2 biler inde af gangen.

Lægger løbende billeder ind så man kan se forandringen.

VRKSTED_HVIDOVRE.1Medium.JPG

Der har været et par andre virksomheder på adressen og senest har der være en El installatør og de har ikke haft brug for at køre ind i lokalet. Som det kan ses på den gamle port og den forhøjning man har lavet for at køre en pallevogn ud af huset. Det fjernes selvfølgelig og så kommer den nye elektriske port.

Vrksted_Hvidovre.2Medium.JPG

Da man tidligere havde haft brug for flere kontorer havde man bygget et midt i det lokale som vi nu skal bruge som værksted.

Vrksted_Hvidovre.3Medium.JPG

Det kontor er så revet ned her og nu begynder der at komme lidt plads i lokalet, og som det ses vil gulvet have godt af at blive slebet og inden gulvfolkene kommer og gør det skal vi have alt malet og gjort klart.

Vrksted_Hvidovre.4Medium.JPG

Når vi nu skal have ændret lokalerne til vores brug er der nogle seriøse ting som vi er nød til at få gjort inden vi kan bruge dem.

Vrksted_Hvidovre.5Medium.JPG

Da vi skal have plads til vores vaskemaskine og tørretumbler til vores klargørings afdeling skal der fjernes den dør som er for smal til at man kan få noget ind i rummet. 52 cm var den gamle dør og så er det svært at få en vaskemaskine der er 60 cm. Ind i rummet.

Vrksted_Hvidovre.6Medium.JPG

Der er ingen naboer som roder eller sviner, og så kommer den fantastiske mulighed for at kundebiler kan holde parkeret langs bygningen lige udenfor. De plastik blomster man ser i vinduet kan jeg godt love at ikke er at finde der når vi flytter ind i vores nye lokaler.

Flere billeder kommer løbende (Fuldstændig som vi gør nu for at blive færdige) altså løber

Sv: Mobilteknik rykker til nyt værksted. 13 år siden #1525

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Det ser lækkert ud Kent..
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Mobilteknik rykker til nyt værksted. 13 år siden #1542

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu må jeg hellere komme med en status, så ikke i tror jeg er gået helt i stå. Der har været nogle udfordringer, som der altid er når man skal tilpasse lokaler som skal bruges til et værksted. Men som det ses på billederne er vi nu kommet så langt at vi har fået sprøjtet lokalerne hvide eller rettere grundet dem så vi kan rulle dem over en sidste gang.

Mobilteknik_Vrksted_Hvidovre.1Medium.JPG

Som det ser ud her på værkstedet ligner det noget der aldrig bliver færdigt, men man kan se at det rum der stod i lokalet er fjernet og der nu er spartlet i loftet og så er lokalet sprøjtet hvidt.

Mobilteknik_Vrksted_Hvidovre.2Medium.JPG

Der er brugt timer på at spartle og dække af, alt det hvide pulver der ligger på alle gulve er det tørstof som malingen smider når det tørrer når det er blevet sprøjtet på med en pistol.

Mobilteknik_Vrksted_Hvidovre.4Medium.JPG

Her ses det rum som skal indeholde køkken og det pengeskab der står her, får lov at blive stående med de priser som fødevarer efterhånden er kommet op i. eller også er det fordi det vejer et Ton.

Mobilteknik_Vrksted_Hvidovre.5Medium.JPG

Dette bliver mit kommende kontor, og der er også fyldt med fint maler støv på gulvet. Men man kan være sikker på at der ikke er nogen steder man ikke har fået malet.

Mobilteknik_Vrksted_Hvidovre.6Medium.JPG

Her ses nogle af de kommende parkeringspladser til kundeparkering der kommer og som det ses er det lige udenfor døren og ikke mindst vinduerne. Så der kommer ingen naboer og spørger om ikke man kan flytte en bil fordi de skal forbi, eller være nervøs for at der sker noget med en kundebil vi har ansvaret for.

Mobilteknik_Vrksted_Hvidovre.7Medium.JPG

Porten som bliver udskiftet når den nye elektriske rulleport med dør i kan leveres, da de bliver lavet på mål er det desværre ikke en hyldevare.

Der er nu brugt dage på at spartle og inden vi giver lokalerne sidste behandling med en rulle er der brugt 75 liter maling. Jeg tør slet ikke tænke på hvad det havde været hvis det havde været noget tyndt billigt sjask man havde brugt. Men en ting er sikkert og det er at vores nye værksted bliver rent, lækkert, hyggeligt og et rart sted at komme.

Mobilteknik_Vrksted_Glostrup.1Medium.JPG

På værkstedet i Glostrup er vi også i fuld gang med at pakke ned, så vi er klar når der er lavet nyt gulv på værkstedet i Hvidovre. Det første vi skal have kørt derned er vores reoler, og jer som har været på værkstedet i Glostrup ved at der er noget at pakke sammen.

Mobilteknik_Vrksted_Glostrup.2Medium.JPG

Jeg har lånt en stor trailer, og er ellers blevet tilbudt en lastvogn men da jeg ikke kan være sikker på at de folk som lovede at komme og give en hånd også kommer skal jeg ikke stå næsten ene mand og læsse en lastvogn i Glostrup for at køre den til Hvidovre og tømme den igen.

Så der er en grund til at jeg ikke er så aktiv med andet end at få skruet ned i Glostrup og klargjort i Hvidovre og der er i øjeblikket en stram tidsplan der skal holdes, da jeg skal være ude af lokalerne i Glostrup den 31. december.

De første kunder har været på det kommende værksted i Hvidovre, da jeg lige skulle se noget på deres BMW men det var ikke så meget at man kunne pille selv da man var helt hvid af maling alle steder. Man lignede næsten et venligt spøgelse man var i hvert fald helt Hvid.
Sidste redigering: 13 år siden af kenn.
Tid til at oprette siden: 1.57 sekunder