Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E90 ejer søges til CIC System og Combox.
(1 viser) (1) Gæst
Beskeder og nyt fra Mobilteknik
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW E90 ejer søges til CIC System og Combox.

BMW E90 ejer søges til CIC System og Combox. 13 år, 1 måned siden #1400

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW E90 ejer søges til CIC System og Combox opdatering.

BMW-CIC-E90.JPG.png

Vi søger en BMW E90 ejer som har et BMW professionel monteret i bilen i dag og går med et ønske om at få et BMW CIC system med Combox monteret i stedet. Der er IKKE tale om at du får det monteret gratis men i forbindelse med en billedeserie kan der nok gives rabat.

Systemet indeholder.
HD skærm
CIC navigations enhed.
CIC controller.
CIC Combox
Snap In adapter
Div. Kabler

Og så selvfølgelig et hav af tilslutnings muligheder for billede og lyd. Du kan læse mere om hvad du kan forvente her.www.mobilteknik.dk/forum/24-montering-af...melse-af-bmw-e61-cic Dette link henviser til en BMW E61 men er fuldstændig funktionsmæssigt identisk med en BMW E90.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af kenn.

Sv: BMW E90 ejer søges til CIC System og Combox. 13 år, 1 måned siden #1437

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Nu har vi sendt omkring 10 tilbud ud på dette BMW CIC system til en BMW E90xx og måske er det forkert skrevet at vi søger en BMW E90xx til at montere dette system i for det var ikke ment som en anledning til at vi ville betale for at kunden kunne få det monteret (næsten) gratis i bilen. Det kunne være sjovt at prøve at montere det i en BMW E90xx også men funktionen og mulighederne er fuldstændig de samme som i en BMW E60 /E61.

Jeg modtog en svarmail hvor man sammenlignede priser på CIC systemet på brugte enheder fra EBay og andre steder hvor man kunne købe brugte BMW enheder. Selvfølgelig til en anden pris end den vi betaler vores Tyske leverandør for vores testede BMW CIC systemer.

Og hvorfor kan vi ikke matche den pris som man kan købe dem til på alle disse sider som man har sådanne BMW enheder til salg?

Fordi.

Alle vores brugte BMW CIC systemer er afmonteret fra Tyske skadede biler og har gennemgået en test og er tjekket for ridser og skrammer inden de bliver sendt til os og vi montere dem i kundebiler.

Systemet som vi montere er ikke stjålet eller på anden måde bare enheder man er kommet til, men kan alle tåle at komme forbi et originalt BMW værksted uden at kunden bliver gjort opmærksom på at CIC systemet er stjålet (Det er nemt at finde ud af da det kræver FSC koder hos BMW for at gøre systemet brugbart).

Mobilteknik A/S har investeret i kodningsudstyr som gør det muligt at lægge nyere software i CIC systemet og så selvfølgelig også fordi at vi giver garanti på vores BMW CIC systemer.

Vi har altid flere CIC systemer på lager inden vi samler bilen for at undgå at kunden står og tripper hvis der skulle ske det (utænkelige) at der til trods for et check af systemet inden montering skulle være en defekt som gør at kunden er kørt forgæves.

Vi sætter en ære i at levere løsninger som er som nye og i en bedre stand end de enheder som sælges på diverse sider hvor brugte enheder tilbydes, og så betaler vi ikke at forglemme moms og husleje og det giver alle vores kunder mulighed for at kunne komme forbi i åbningstiden når det passer dem til en åben dør.

Derfor.

Siger jeg tak for alle de mails jeg har fået på dette CIC system til en BMW E90xx som et testsystem og skulle der sidde en BMW E90xx ejer som ved at det er et dyrt men også super lækkert at have i sin BMW er tilbuddet stadigvæk aktuelt. Men alene i nye dele fra BMW er der for over kr. 10,000 ved en fuld montering udover BMW CIC systemet. Så det er så sandelig ikke gratis men det er Super Nice at have i sin BMW som en af de kunder vi har monteret systemet for i sin BMW begejstret udtrykte….
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: LN2VIOLN2

Sv: BMW E90 ejer søges til CIC System og Combox. 13 år siden #1451

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Hej Kenn. Jeg har en E91 330xd fra 06. Jeg har læst meget på dit forum og er meget interesseret.

Den har ligeledes Nav. Pro.

image.jpg

image_2012-11-18.jpg
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd
Sidste redigering: 13 år siden af kenn.

Sv: BMW E90 ejer søges til CIC System og Combox. 13 år siden #1454

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Jeg er netop ved at skal have bestilt flere BMW CIC systemer til lager og vil i den forbindelse høre om jeg kan få samme pris på BMW E90 CIC systemet som jeg skulle give da jeg havde en der mente han var interesseret, men fik kolde fødder da aftalen ikke gik på at dele det op med et CIC navigationssystem først og så en Combox senere.

Et CIC system med langt mindre muligheder hos BMW koster over 50,000kr. så jeg ved ikke hvad forventningerne er hos de mange af BMW E90 ejere der har spurgt på dette CIC system.

Smid mig en mail på Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. og jeg sender dig et tilbud.

Med dette svar slutter vi så med at søge efter en BMW E90 ejer til montering af BMW CIC systemet for opfattelsen er at det på det nærmeste skal være gratis, eller monteres over flere omgange. Det er ikke det som denne søgning gik ud på. Systemet skal kodes og ilægges ny system software og derfor bliver systemet monteret og installeret af en omgang.

Men glæd dig for om ikke andet er du velkommen forbi og prøve at benytte det BMW CIC system jeg har monteret i min egen BMW, dog skal du love mig at komme ud af bilen igen
Sidste redigering: 13 år siden af kenn.

Sv: BMW E90 ejer søges til CIC System og Combox. 12 år, 10 måneder siden #1710

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Så kom kunden til at få monteret BMW CIC og Combox i sin E92, samtidigt med at der bliver monteret CIC navigation og Combox, ønsker kunden også at få monteret et komplet Logic 7 system i bilen.

Det bliver en rigtigt spændende opgave da en BMW E92 som bekendt er en Coupe.

Monteringen kan se på forummet senere. I denne tråd. www.mobilteknik.dk/forum/24-montering-af...r-fra-mobilteknik-as
Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E90 ejer søges til CIC System og Combox. 12 år, 10 måneder siden #1711

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hvis det skulle afholde andre E9x ejere at få lavet dette hos Kenn har jeg et flot sort instrumentbræt liggende med plads til naviskærm og to kop holdere..
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.46 sekunder