Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Manglende svar på henvendelse!!!!
(1 viser) (1) Gæst
Beskeder og nyt fra Mobilteknik
  • Side:
  • 1

EMNE: Manglende svar på henvendelse!!!!

Manglende svar på henvendelse!!!! 13 år, 1 måned siden #1375

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Vi har desværre været ude for et angreb på en af vores udviklingssider som har gjort at der er blevet sendt en masse mails fra vores udvikling side så vore mulighed for at modtage mails fra vores kontakt felt på denne side også er blevet stoppet.

Vi lægger meget arbejde i at holde vores sider fri for spam og angreb og beklager selvfølgelig at vi ikke har set problemet før nu da det skete i lørdags.

Så har du også sendt en mail som ikke er blevet besvaret beder vi dig sende os en til på denne mail adresse Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. som du skal kopiere til dit eget mail program for at vi modtager den.

Vi håber hurtigt at være oppe igen med vores mailsystem og er begyndt at køre alle websider igennem med virusprogrammer og opdatere alle filer til de nyeste.

Vi undskylder ulejligheden.

Mobilteknik A/S
Kenn Olsen

Systemmet er nu oppe at køre igen, og har du ikke modtaget svar såfremt du har sendt en mail til os, beder vi dig venligst sende en ny mail og nu fungere vores kontakt felt på siden igen.

Lidt om hvad der skete.

Der er åbenbart nogen der mener at det er morsomt at oprette brugere på forskellige forummer og så bruge funktionen med mail funktion til at udsende spammails som ligger på siden.

Det er ikke tilmeldte brugere på siden der får disse spammails men alle de mailadresser der hører til i det land som man ønsker at oversvømme med spammails (reklamemails) og i dette tilfælde var det til Canada man forsøgte at sælge piller ved at sende denne Spam fra vores testsides kontakt funktion.

Det er derfor, at alle brugere her på mobilteknik bliver godkendt før de lukkes ind på forummet. Så man modtager ikke spammails ved at kontakte eller tilmelde sig på siden.

Men lad mig fortælle det positive der kommer ud af sådan et angreb og det er at vores sider ligger på et meget seriøst og kundevenligt webhotel www.gigahost.dk for nedenfor kan du se det svar vi fik fra deres support da vi blev opmærksomme på at der var et problem.

Hej Mobilteknik.

Jeg har nu sorteret ud i de ~5000 spam-mails der var forsøgt udsendt, og fjernet de spam-beskeder der var. De var alle identiske med den jeg tidligere udsendte.

Jeg har nu frigivet de 266 tilbageværende mails. Jeg har tjekket visse af dem og de lader til at være fra kontaktformularen på hjemmesiden.

Mange hilsener

Gigahost Support
Christian Flintrup

Så nu er vi videre igen og er endnu engang blevet lidt klogere og sikrer med en seriøs support der står bag os og vores websider både fra vores webhotel og webdesigner www.wiberg-web.dk/ som tilrådede at opdatere alle vores testsider for langt tid siden.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.28 sekunder