Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Private Beskeder på forum.
(1 viser) (1) Gæst
Beskeder og nyt fra Mobilteknik

EMNE: Private Beskeder på forum.

Sv: Åbent hus for BMW folket. 13 år, 2 måneder siden #1250

• phrede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Tak for en hyggelig formiddag, Kenn!

Imponerende vognpark der fra mødt frem.

Sv: Åbent hus for BMW folket. 13 år, 2 måneder siden #1252

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Ã…bent hus hos Mobilteknik.

Vi har netop afholdt vores åben hus arrangement og man må sige at der er en stor interesse for det forskellige udstyr man kan få monteret i sin BMW og så er det sociale aspekt heller ikke at foragte for det var en super hyggelig dag.

BMW_MOBILTEKNIK_.1Medium.JPG

Man skulle tro det var et selskabslokale vi skulle holde vores åbent hus arrangement i, men det er vores værksted der ser sådan ud.

BMW_MOBILTEKNIK_.2Medium.JPG

Vi kørte en BMW E61 ind så man kunne se de forskellige detaljer på et BMW CIC navigations system og hvad man ellers kunne have lyst til at se, og det er morsomt at mange følger de forskellige monteringer vi har lavet i min egen BMW E61 som er den på billedet.

BMW_MOBILTEKNIK_.3Medium.JPG

Den er flot sådan en BMW E61 og med tanke på at den er fra 2005 er det nok svært at komme uden om at BMW kan det med design.

BMW_MOBILTEKNIK_.4Medium.JPG

Uden mad og drikke duer heltene ikke så vi var vært med Brunch som smagte ligeså fantastisk som det ser ud på billedet.

BMW_MOBILTEKNIK_.5Medium.JPG

Der blev snakket BMW detaljer og set på løsninger.

BMW_MOBILTEKNIK_.6Medium.JPG

Som det ses var det det modne publikum som var mødt frem og alle uden undtagelse havde en rigtig hyggelig og rar dag.

BMW_MOBILTEKNIK_.7Medium.JPG

Som en del af dagen havde de fremmødte også mulighed for at få kodet lidt på deres biler og her det MR. B som har sin BMW E60 inde og holde og så kunne der tales detaljer og ses smarte løsninger.

BMW_MOBILTEKNIK_.8Medium.JPG

Som det ses blev der testet og prøvet BMW CIC og det giver et andet billede af dette fantastiske system når man har muligheden for at afprøve det i virkeligheden, Det er fantastisk og nok det mest suveræne fabriks leveret system som vi almindelige mennesker kan betale.

BMW_MOBILTEKNIK_.9Medium.JPG

Kaffe / The og mere hygge.

BMW_MOBILTEKNIK_.10Medium.JPG

Udenfor var der lidt ophold imellem regnbygerne og det skulle selvfølgelig benyttes så vi måtte ud og kikke på hinandens biler og der var dukket en (Bastard) op som vi selvfølgelig også skulle beundre for den var sku flot.

BMW_MOBILTEKNIK_.11Medium.JPG

Det var JCO som kom med sine nye Jaguar og som det ses var Ole O (min Far) ikke svær at overtale til at tage en tur i den.

BMW_MOBILTEKNIK_.12Medium.JPG

Vi var flere som skulle ud og prøve den så vi kunne sammenlige den med vores egen BMW.

Den kører fantastisk og er en super flot bil, og ikke mindst lækker. Men selvfølgelig ikke som at køre en BMW.

(misundelse på nogle punkter kan forekomme)

BMW_MOBILTEKNIK_.13Medium.JPG

Udenfor blev der sparket dæk og talt om flere detaljer og som det kan ses på billederne var det en rigtig hyggelig og rar dag og herfra skal der lyde en stor tak for at i ville bruge jeres lørdag på at sparke lidt dæk. Og helt fra Jylland var der mødt 4 op som kom kørende.

Så endnu engang tak for en hyggelig dag og håber selvfølgelig at se alle igen en anden gang
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af kenn.

Sv: Åbent hus for BMW folket. 13 år, 2 måneder siden #1253

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Kenn

Tusind tak for et mega hyggeligt arrangement. Det var lækkert at se så mange fede biler, og ikke minst møde en så mange flinke folk, med de samme løster som en selv.

Håber du en anden gang vil stable et sådant arrangement på benene.

De bedste hilsner
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: Åbent hus for BMW folket. 13 år, 2 måneder siden #1254

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
]
Hej Kenn og Mobilteknik A/S , samt til fremmødte

Undertegnede og "fruen" vil også gerne herigennem sige tak for en dejlig dag i samvær med dig og en flok fremmødte BMW ejere.

Tak fra to "westjyder"

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af BenAnd.

Sv: Åbent hus for BMW folket. 13 år, 2 måneder siden #1255

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Jeg vil også sige tak for en rigtig hyggelig sammen med Kent & BMW folket.. Flot arrangement med rigeligt at spise og kaffe! Specielt var det hyggeligt at tale med den rigtige hr Olsen

Jeg vil også sige tak til Jan for jeg skal da have en 535d på et eller andet tidspunkt.. Vildt som den kan trække.. Jeg er også spændt på at se om Skytten har givet mig svaret på mine rystelser og sluttelig er jeg glad for de små rettelser Mogens lavede som har irriteret mig gennem lang tid!

Jeg er altid på hvis der kommer et andet arrangement hos Kent..
Sidste redigering: 13 år, 2 måneder siden af Morten.

Sv: Åbent hus for BMW folket. 13 år, 2 måneder siden #1257

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Jeg rakk dessverre ikke å ta turen som B. anbefalte meg å gjøre da min bil er på verksted for å fikse webastoen, men det så ut som en meget hyggelig sammenkomst. Jeg kommer gjerne ned en tur ved en senere anledning for å se på alt av finesser som kan lages. Jeg er ellers veldig interessert i å vite mer om SPORT-knappen B./Ken
Tid til at oprette siden: 1.40 sekunder