Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Farvning af lædersæder
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Farvning af lædersæder

Farvning af lædersæder 13 år, 7 måneder siden #894

• JCO
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej
Jeg har for 2 år siden fået repareret (malet) mit førersæde i Jylland så det blev som nyt. Det trænger nu igen til en omgang og eftersom jeg bor i KBH vil jeg gerne have lavet det på sjælland. Er der nogen der kan anbefale et sted på Sjælland som kan udføre reparationen?

Sv: Farvning af lædersæder 13 år, 6 måneder siden #992

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej,

Kan du huske hvem der farvede dit sæde i Jylland? Blev det sprøjtemalet?

Sv: Farvning af lædersæder 13 år, 6 måneder siden #993

• JCO
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
De blev sprøjtemalet og det virker fint. Det var via en bilforhandler det blev gjort så jeg har ikke navn på firma der lavede det.

Sv: Farvning af lædersæder 13 år, 6 måneder siden #994

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Jeg kan huske da jeg hentede min BMW E46 330 CI havde den røde lædersæder monteret fra BMW fabrikken og der begyndte jeg at undersøge muligheden for at skifte farve på mit brombær rot læder og der fandt jeg et firma der solgte læderfarve som havde en webshop og et værksted hvor de lavede det også.

Prøv at lave en Google søgning på læderefarve eller skift af farve så dukker der nogle muligheder op, jeg er ret sikker på at jeg på min computer i sommerhuset har linket liggende, men der er jeg først næste week-end så skal jeg se om det er der og om firmaet stadigvæk findes.

Morten.

ellers må du begynde at lave læderfarve / rep af lædersæder selv så alle os der på et tidspunkt får problemet har dig i baghånden for jeg har set noget af dit arbejde og den ros skal du ha det er flot.

Btw. jeg endte med at skifte mine røde lædersæder ud til en sort BMW M3 kabine fordi man ikke kunne garantere det kunne holde med et farveskift.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 6 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.24 sekunder