Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
I forbindelse med at jeg skulle have bilen ind på værkstedet da den skulle have skiftet forrude ville jeg ved samme lejlighed lige se hvorfor min el bagrude og sprinkler på bagklappen i virkede, Det har den faktisk ikke gjort i alt den tid jeg har haft bilen.
Som det ses på billedet er slangen til sprinklervæsken og ledningen til el bagruden klippet I stykker da de har været i klemme i beslagene der åbner og lukker bagklappen.
Efter nogle timers arbejde hvor jeg fik samlet ledninger og slange ser det nu helt tilforladelig ud igen, men det er en stakket frist da komplette ledningsnet skal skiftes, samtidigt fik jeg beskyttet min antenne så der ikke kan komme vand i og ødelægge antennen.
Så kom der vand på ruden og her til morgen da jeg skulle på arbejde duggede bagruden og så var det en fornøjelse at se at duggen hurtigt forsvandt.
Men ved som nævnt at dette ikke er den rigtige løsning da ledningsnettet og sprinkler slangen skal skiftes op til beholderen foran.
Denne løsning som BMW fabrikken har leveret her er bare tåbelig.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV