Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Passager airbag + IPOD skifte.
(0 viser) 
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Passager airbag + IPOD skifte.

Passager airbag + IPOD skifte. 13 år, 10 måneder siden #602

• Dalbjerg
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Kan man ikke få en løsning så man kan slå sin passager airbag fra så man kan have barnestol på forsædet ? Synes jeg har hørt om en nøgle løsning så man kan slå den til fra efter behov ?

Noget andet har skiftet min iPod 1gen ud til en ny model nano det funker fint fint via BMW's originale Ipod kit men med den nye Ipos så lader Ipoden ikke når den er tilsluttet... Gør jeres ikke det ?

På forhånd tak

Sv: Passager airbag + IPOD skifte. 13 år, 10 måneder siden #603

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Jeg har efterhånden skilt en del BMW er ad og har kun en enkelt gang eller to set der sad en nøgleafbryder monteret i højre øverste hjørne i handskerummet så skal lige have undersøgt hvad det kræver og om det kan eftermonteres til en fornuftig pris da det sikkert skal bestilles så bilens låse system passer..

En Dension 500 er ligeglad med hvilken IPod du sætter til så lader den, Men har set det problem du nævner her flere gange på de ældre originale BMW IPod tilslutninger.

Jeg ved at man tidligere brugte en for for adapter som man satte imellem kabel og IPod og så kunne den lade igen, det er noget med at man software mæssigt ændrer ben forbindelsen som man oplader på, dette er selfølgelig fordi APPLE skal tjene penge på at godkende udstyr som sælges til deres produkter..

Får jeg et brugbart svar på airbag nøgle vender jeg tilbage med svar men sidder der en og ved besked ville det være super med svar.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Passager airbag + IPOD skifte. 13 år, 10 måneder siden #604

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Vedr. Ipod og manglende ladning skal kablet skiftes til et nyt.
partnummer 65112154179
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Passager airbag + IPOD skifte. 13 år, 10 måneder siden #605

• Dalbjerg
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Tusin tak for svarene.

Kenn Du må meget gerne undersøge omkring Airbagdelen.

Morten super så det er blot en udskigning af kablet der skal til så spiller det igen... Takker

Sv: Passager airbag + IPOD skifte. 13 år, 10 måneder siden #607

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jamen så er det undersøgt.

Vi skal have fat i en BMW ejer der har sådan en Airbag lås monteret i bilen for det er ikke muligt at finde det som en reservedels option ifølge min originale BMW leverandør. så vi må håbe der kikker en forbi som har det siddende i sin bil og smider de 7 sidste ciffere herind for så kan det bestilles til netop den model.

Jeg ved jeg har haft en BMW med dette udstyr på værkstedet og er ved at undersøge en løsning med en komfort læderkabine til hans bil så om ikke før skal vi nok få fat i et bestillings nummer..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Passager airbag + IPOD skifte. 13 år, 10 måneder siden #608

• Dalbjerg
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Storartet... Nu du siger komfortkabine hvor meget er der så i at skifte til en sådan når jeg har alm. læder i idag ? Skal der nyt ledningsnet til osv ?
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 1.79 sekunder