Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Ny gearstang?
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Ny gearstang?

Ny gearstang? 13 år, 11 måneder siden #503

• Peter530d
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej Kenn,

ved du om man kan skifte den gamle steptronic gearstang med den nye (se billedet)?

Mvh

Peter
Vedhæftninger:

Sv: Ny gearstang? 13 år, 11 måneder siden #530

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Peter

Vi skal have mr.B til at svare på dette spørgsmål da han har lavet det i sin egen. Jeg har netop set det og det er lavet flot og meget praktisks.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Ny gearstang? 13 år, 11 måneder siden #532

• Peter530d
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej Kenn,

ok tak for svar.

Kan du kontakte Mr. B eller skal jeg se om jeg kan finde hans kontakt info. her i forum?

Måske læser han dette indlæg..? Mr. B.? Hvis du læser dette vil jeg gerne høre om du vurderer at jeg kan få installeret den nye gearstang i min BMW 530d (10/2004) ?

Pft

Mvh
Peter

Sv: Ny gearstang? 13 år, 11 måneder siden #534

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Peter

Nu skal jeg lige vide om det "kun" er selve håndtaget vi snakker om eller hele selve LCI skifte systemet ? ( elektronisk "joystick" skifte funktion ) , dette da der jo nok er mange tusinder kr's forskel om det er det ene aller det andet der kommer på tale.

Jeg har i min e60 "kun" tilpasset et gearstangs håndtag fra en LCI , ikke hele LCI skifte systemt.

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af BenAnd.

Sv: Ny gearstang? 13 år, 11 måneder siden #536

• Peter530d
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej BenAnd,

det er det samme jeg skal ha´ også.

Det er ren og skær "kosmetik"...

Mvh
Peter

Sv: Ny gearstang? 13 år, 11 måneder siden #537

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Peter

Okay , men hertil vil jeg sige

1 - den du viser på billedet er den man bruger sammen med sports gearskift i LCI modellerne , og den er meget vanskelig at tilpasse da "posen" ( læder afdæknings pose ) ikke passer sammen med den der sidder i feks. din bil.

2 - Hvis du ønsker denne gearknob , ja så er det beskosteligt hvis du skal have en anden til at lave det for dig ( som feks undertegnede eller Mobilteknik A/S ) ,da der udover prisen selv gearknoben vil skulle bruges en del timer på at modificere den så der både er lys i ( orange natlys ) , den samt at den sidder forsvarligt fast.

Mvh.
BenAnd
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder