Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Individuel betjening af kabinelys - er det muligt?
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Individuel betjening af kabinelys - er det muligt?

Individuel betjening af kabinelys - er det muligt? 10 år, 10 måneder siden #5020

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Nu har jeg igennem noget tid irriteret mig en lille smule over at kabinelyset i min E91 fra 10/2010 er enten alt slukket eller alt tændt.

Ved betjening fra loftspanel ved forsæder kan man med andre ord ikke tænde lyset over bagsæderne individuelt.

Kan det laves så der er individuel tænd/sluk - selvfølgelig med brug af originale komponenter? Eller må jeg bare lære at leve med det som det er?

Sv: Individuel betjening af kabinelys - er det muligt? 10 år, 9 måneder siden #5081

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Nogen der har et bud på dette?

Sv: Individuel betjening af kabinelys - er det muligt? 10 år, 9 måneder siden #5082

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Det du ønsker kan selvfølgelig godt laves , men det kan ikke laves med originalt udstyr/komponenter.

Det er et "projekt" du nok selv må lave , dette da jeg tvivler på at du ønsker at betale et professionelt værksted/person for det da det er et tidstungt projekt og deraf følgende dyrt i timeløn.

Mvh
BenAnd

Sv: Individuel betjening af kabinelys - er det muligt? 10 år, 9 måneder siden #5132

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej BenAnd,

og tak for svar!

Det lader til at jeg vist bare må affinde mig med at det er som det er - jeg føler mig i hvert fald ikke kompetent til at rode med det selv, og så skal man slet ikke begynde

Mvh.

Thomas

Sv: Individuel betjening af kabinelys - er det muligt? 10 år, 6 måneder siden #5266

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Jeg har ikke helt opgivet ideen og er faktisk faldet over en ret grundig beskrivelse af hvordan det kan gøres.

BenAnd, jeg sender dig lige en PM med link - måske du gider se på det og anslå hvor lang tid det vil tage. Som jeg forstår det er det faktisk ikke enormt omfattende, men hvad pokker ved jeg

På forhånd tak!
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.33 sekunder