Hej.
Nu driver jeg et værksted som også er uautoriseret og derfor er jeg måske slet ikke den rigtige til at svare på dit spørgsmål. Men jeg prøver nu at komme med min mening alligevel.
Det er med værksteder som med alt andet her i livet, nemlig tillid og følelsen af at der bliver passet godt på din bil. Det jeg plejer at bruge som argument er at man skal følge sin mavefornemmelse og virker det værksted man tjekker ud som værende nogen som ved hvad de har med og gøre og virker troværdige, ja så er det bare at bruge dem. Jeg har set flere der har været på autoriseret BMW værksted, og som har fået lavet noget på bilen som må være lavet af en lærling uden opsyn.
Desværre har man som kunde også selv et ansvar med at sætte sig lidt ind i tingene, her tænker jeg ikke kun på service men også på reparationer. Jeg ved at der er flere autoriserede BMW værksteder der reparerer
ledningsnet i bagklappen på BMW E61 og de burde om nogen vide det ikke er en holdbar løsning. Men måske er det fordi kunden ikke vi ofre det det koster at få det lavet rigtigt. Men i stedet falder for at man forsøger at reparere ledningerne. Der har stået mere end 10 kunder hernede og ærgret sig over at det værksted som har repareret deres ledningsnet i bagklappen, ikke havde fortalt dem at det ikke var en holdbar løsning. For nu skulle de betale for at få problem løst endnu engang, men denne gang rigtigt.
Så kør ud og snak med det værksted som du påtænker at bruge, hør dem om de benytter originale BMW dele og tilbyder de dig at montere uoriginale BMW dele på din BMW så er det ikke BMW biler de laver mest af..
Det kunne være spændende at læse hvad jeres andre oplevelser er.