Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvilken snap-in adapter til BMW i3
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvilken snap-in adapter til BMW i3

Hvilken snap-in adapter til BMW i3 11 år, 3 måneder siden #4594

• PalleRaaa
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hejsa folkens.

Jeg skal have mig en snap-in adapter til min iPhone 5 så den kan sættes til min i3'er. Jeg har fundet en snap in "Media" med nummeret 84 21 2 287 607 på dba der er til at betale. På realOEM ser det ud til at jeg skal købe en "Connect" 84212289718. Er der nogen her der kan gennemskue alle disse forskellige udgaver af adaptorer og hvilken der passer best til min bil?

Sv: Hvilken snap-in adapter til BMW i3 11 år, 3 måneder siden #4595

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Uden at vide hvad din i3 er udstyret med "Ab werk" eller senere eftermonteret hvad angår tele og audio udstyr er det ikke muligt at give dig et korrekt svar , prøv evt. at forespørg ved BMW ud fra dit stel/VIN nr.

Mvh.
BenAnd

Sv: Hvilken snap-in adapter til BMW i3 11 år, 3 måneder siden #4596

• PalleRaaa
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Min bil har vin VZ62567 og der er ikke eftermonteret noget. Hvis jeg skal være helt ærlig så har BMW på ingen måder styr på adaptorer og til næsten 2000kr vil jeg gerne være lidt mere sikker. Spørgsmålet er også om jeg kan bruge den der er til salg på DBA som har nummer 84 21 2 287 607 og hvad forskellen i givet fald er.

Sv: Hvilken snap-in adapter til BMW i3 11 år, 3 måneder siden #4597

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Palle

Først tillykke med din nye BMW i3 Når det er skrevet er det ikke ret megen viden der omkring den nye BMW du nævner. Selv BMW har åbenbart problemer med at finde rundt i de forskellige tilbehørs kataloger. Jeg skal på et tidspunkt ud og tale med en tekniker der så småt er begyndt at arbejde ned den nye i3, ham vil jeg gerne spørge.

Men som du selv nævner er det ingen garanti for at han ved noget som helst om det. Det er i3 ganske enkelt for ny på markedet til..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hvilken snap-in adapter til BMW i3 11 år, 3 måneder siden #4598

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Palle

Ud fra din bils udstyr burde du kunne bruge denne adapter ( 100% garanti er altid umulig at give når man ikke har set bilen og adapteren i virkeligheden ) , at det er en "Media" ( og ikke en "Basic" ) betyder at den foruden ved telefoni også skulle give dig mulighed for at streame musik fra din telefon over til , og ud på bilen anlæg

Mvh.
BenAnd
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.29 sekunder