Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Original BMW E60 Ipod tilkobling
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Original BMW E60 Ipod tilkobling

Original BMW E60 Ipod tilkobling 13 år, 11 måneder siden #459

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej,

Jeg har i min bil et originalt Ipod kit monteret. Jeg har en touch koblet på med 16 GB musik og jeg synes at det er for svært at finde rundt i ipod'en via Idrive.

Bilen overtager kontrollen af ipod'en så jeg kan ikke betjene den manuelt. Er der en løsning på dette eller evt at flå den originale ud og finde noget uoriginalt. Jeg har kun behov for ipod'en og ikke USB eller andre AUX indgang. Jeg vil dog gerne beholde ratbetjeningen!

Er der en med lidt erfaring på dette område?
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Original BMW E60 Ipod tilkobling 13 år, 11 måneder siden #460

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Morten

Jeg kender ikke den opsætning du har på din Ipod tilslutning men på min Dension 500 har jeg mulighed for at vælge kunster,titler og en masse andre muligheder for at spille de lister jeg selv har lavet eller lagt en masse nummere under, Jeg tager lige et billede af min IDrive menu i morgen så du kan se hvilke muligheder jeg har med mit system, Så kan du se samme billede på min nye CIC skærm når jeg får det monteret

Jeg har lagt dit emne under her da der er ved at skal ske en ændring så det bliver nemmere at finde rundt i de forskellige kategorier..

Hvorfor synes du det er besværligt at bruge ?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Original BMW E60 Ipod tilkobling 13 år, 11 måneder siden #461

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej Kenn,

Jeg får aldrig lagt de spille lister ind på ipod'en så jeg bruger bare det at lade den spille eller dreje lidt rundt og finde noget jeg har lyst til at høre. Når man klikker tilbage så starter den forfra med A og det er lidt træls hvis man skal bladre 4-500 numre frem igen for at komme der til hvor man var.. Jeg holder af at zappe

Jeg synes også at den er UTROLIG langsom til at opdatere i-drive - specielt med 16 GB data! Du må se det i drift en gang

Sv: Original BMW E60 Ipod tilkobling 13 år, 11 måneder siden #462

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Morten

Du må se den måde mit system fungere på for der skal man ikke sidde og lede efter det man gerne vil høre for der vælger man en vifte at musik man har lagt i nogle mapper og det er faktisks nemmere og hurtigere end at bruge ITunes.

Opret en mappe vi kan kalde den Morten BMW5 og læg så alle de MP3 filer den skal indeholde og kør så en index på mappen og nu har du et bibliotek af de nummere du ønsker at høre og tro mig du når ikke at slippe knappen fra rattet i bilen før den har skiftet musiknummer...

Fordelen ved den struktur er at det er nemt at finde sine kunstere eller den musik stil man har lyst til at høre lige nu, og med din tid i bilen er det et næsten et must. Jeg får lavet en video på måden det fungere på og hvis du kommer forbi inden skal jeg vise dig det i min...

Dog skal du være opmærksom på at det også kan være fordi din harddisk (Ipod) er for stor til at blive håndteret af den originale BMW IPod løsning. men det kan vi lade komme an på en prøve ved at sætte den til i min.

Sv: Original BMW E60 Ipod tilkobling 13 år, 11 måneder siden #466

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Her kan du hvilke muligheder jeg har med min Dension 500 som jeg har monteret i min BMW E61 535D og det fungere perfekt, Nå jeg stopper bilen og forlader den og kommer tilbage starter musiken samme sted som da jeg forlod bilen. Så skal jeg ikke høre den samme start om og om igen.

Skak mat?

Dension500MenuMedium.jpg

Dension500ScanArtistMedium.jpg

Dension500Ekstra1Medium.jpg

Dension500USBMedium.jpg

Dension500ScanFolder2Medium.jpg

Dension500ScanFolder1Medium.jpg

Dension500ScanAlbum1Medium.jpg

De samme muligheder har jeg når jeg sætter min IPhone4 til eller en IPod. Som det ses ovenfor har jeg en USB hardisk i handskerummet som jeg har lavet efter beskrivelsen som jeg beskrev tidligere. systemet lægger selv kunstere albums osv. sammen, Nemt Praktisk og så på vej videre igen.

Sv: Original BMW E60 Ipod tilkobling 13 år, 11 måneder siden #469

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at se ud og virke på en CIC skærm,for det skulle også bare fungere på den..

Sidder der en derude der har den originale BMW IPod tilslutning monteret kan du så ikke smide nogle billeder op så vi har noget at sammenligne med.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.54 sekunder