Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Ny Forrude i BMW E61
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Ny Forrude i BMW E61

Ny Forrude i BMW E61 13 år, 11 måneder siden #458

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
I forbindelse med at vi skal montere Head up display (HUD) i en BMW E61 skal vi også have skiftet til en ny forrude, da den der sidder i bilen nu har fået nogle grimme stenslag og derfor ligeså godt kan skiftes så den har det felt i ruden som er beregnet til at man kan se informationere på ruden i daglys også.

vi har også nogle andre brugere der skal have skiftet forude så lur mig om ikke der snart kommer en billedeserie af rudeskift på en BMW E60 og BMW E61 så man kan se hvad det kræver at skifte en rude på en BMW.

Det er selvfølgelig ikke en gør det selv sag da man skal have skåret den gamle ud og limet den nye i, uden at det bliver utæt.

I forbindelse med at jeg fik monteret HUD i min BMW E61 fik jeg ikke skiftet ruden og det betyder at jeg kun kan ane at der står noget på ruden foran mig når det er lyst. men når den på et tidspunkt står for en udskifning bliver det selvfølgelig med det nævnte felt.

Jeg skal lige have undersøgt om det er i forruden at der sidder følere til vognbaneskift og hvad det kræver at få det monteret i bilen også, og når nu jeg er igang med at undersøge skal jeg også have fundet ud af hvad det kræver at få side advarsel i side spejlene, så det blinker når der er en der ligger i vejen for at man kan trække ud til en af siderne. Jeg har ikke set det på en BMW men prøv at læg mærke til næste gang du ligger ved siden af en nyere Mercedes, for så vil du se en lille smal stribe i bunden ved spejlet der blinker og fortæller at der ligger en bil i vejen for at du kan skifte vognbane lige nu, Det er super smart og har du som jeg prøvet at være endog meget tæt på at trække ud i en anden bil så ved du hvad jeg mener med det.

Selvfølgelig skal det laves diskret og ikke ligne noget man har købt i en ikke nævnt bildele forretning, men det burde kunne laves... Nedenfor kan du se systemet i en Volvo.

bliss2.jpg
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Ny Forrude i BMW E61 13 år, 11 måneder siden #473

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
0520_car-tech-blind-spot_485x340.jpg

Så smukt kan det gøres i en BMW.og det er helt klart et emne at tage op når de andre projekter er blevet gennemført, for det er super smart.
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Ny Forrude i BMW E61 13 år, 10 måneder siden #571

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg har længe gået med et ønske om at få muligheden for at kunne skifte ruder på værkstedet også eller rettere sagt forruder da flere kunder har spurgt på dette så værktøjet er købt hjem og så gik det helt anderledes.

For at være sikker på at ruden er tæt og ligger rigtigt har jeg taget den beslutning at jeg får et firma til at montere mine forruder da jeg ikke synes det er noget jeg selv vil stå med da det bare skal lykkes første gang, og jeg mangler erfaringen med at montere forruder. Smutter det er der vand i hele instrumenteringen og bunden af bilen.

Når aftalen med kunden er lavet bestiller jeg ruden hjem og så kommer de dygtige og rutinerede rudefolk på værkstedet og montere dem.

Som det kan ses på billederne nedenfor er det selvfølgelig originale BMW forruder der monteres i bilen. og selvfølgelig skiftes der også viskere med originale BMW viskere

Følg monterningen af BMW HUD forrude på billederne nedenfor.

BMWHUDForrudeMedium.jpg

BMWRUDE2Medium.jpg

BMWForude3Medium.jpg

BMWForude4Medium.jpg

BMWForude5Medium.jpg

BMWForude6Medium.jpg

BMWForude7Medium.jpg

BMWForude8Medium.jpg

BMWForude9Medium.jpg

BMWForude10Medium.jpg

BMWForude11Medium.jpg

BMWForude12Medium.jpg

BMWForude13Medium.jpg

Nu er det blevet nemt at få skiftet sin forrude og har kunden forsikring på har vi adgang til at anmelde til forsikringen og stiller selvfølgelig lånebil til rådighed imens der bliver skiftet forrude.
Vedhæftninger:
Sidste redigering: 13 år, 10 måneder siden af kenn.

Sv: Ny Forrude i BMW E61 11 år, 7 måneder siden #4235

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Rudeskift med desinficering og klimaservice i en omgang.

Rudeskift_med_Aicon_ServiceMedium.JPG

Nu har vi et par gange haft biler (BMW) på værkstedet som samtidigt med at der er blevet udskiftet forrude har fået lavet desinficering af klimaanlægget og airconditions service. Det er smart for så er man fri for at undvære sin bil flere gange. Det giver også den fordel at vi kan smøre viskertræk og få renset luftindtaget i en omgang.

Så uanset om din BMW har en glasskade som forsikringen betaler eller du selv skal betale kan vi tilbyde at ordne begge typer glasskader. Vi har glas og skade samarbejde med alle forsikringsselskaber i Danmark. Så kan det næsten ikke blive nemmere.

Sv: Ny Forrude i BMW E61 11 år, 2 måneder siden #4712

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW_ORIGINALE_FORRUDER.Medium.JPG

I øjeblikket skifter vi mange itu gående forruder på biler. Vidste du at vi altid monter nye originale forrudevisker når vi laver udskiftninger af forruder.? Findes der noget værre end slidte visker der sætter mærker på en ny forrude, nej vel.. Derfor.

Vi er også godkendte til at skifte forruder for alle danske forsikringsselskaber. Så får du en glasskade er du også meget velkommen.

Vi stiller en gratis lånebil til rådighed imens vi laver din bil.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder