Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Defekt baglys på bagklap E61 LCI
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Defekt baglys på bagklap E61 LCI

Defekt baglys på bagklap E61 LCI 11 år, 4 måneder siden #4554

• Sune
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Jeg har netop set, at min E61 LCI ikke har lys i højre side på bagklappen. Jeg tænker straks "åh nej" med henvisning til de lange tråde om ledningsudskiftning med mange timers arbejde på værksted. Jeg kommer så til at tænke på, at den tidligere ejer fortalte mig, at disse ledninger var skiftet ud, så mit spørgsmål er: kan det være noget andet der er årsag? Baklyset virker, men ikke selve baglyset, så det er kun de røde LED'er der er sat ud af spillet.

Mvh. Sune

Sv: Defekt baglys på bagklap E61 LCI 11 år, 4 måneder siden #4555

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Sune.

Det kan sagnes være dine ledninger i bagklappen der er knækket. Hvis nu er de repareret og ikke udskiftet. Desværre er der mange der tror det kan holde.

Du må have ledningsnettet i bagklappen tjekket.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Defekt baglys på bagklap E61 LCI 11 år, 4 måneder siden #4556

• Sune
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Ja, der er vel ikke andet for.
Jeg har ikke mulighed for at suse forbi dit værksted, så det næstbedste er vel at finde en autoelektriker - måske et Bosch værksted?

Mvh. Sune

Sv: Defekt baglys på bagklap E61 LCI 11 år, 4 måneder siden #4560

• Sune
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Skal på el-værksted i morgen tidlig med bilen. Jeg spurgte lige om de kendte til problemet, og ganske rigtigt - de havde lavet en del BMW 5'er Touring, og han vidste lige præcis hvad der skulle til og ca. hvor lang tid det vil tage. Det bliver dyrt....

Sune

Sv: Defekt baglys på bagklap E61 LCI 11 år, 4 måneder siden #4561

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Sune

Det er en rigtig øv ting og skal bruge penge på, for man føler ligesom ikke at man har fået en oplevelse af pengene. Men kun en reparation.

Men trøst dig med at der kører nogle rundt som har fået ledningerne repareret og ikke skiftet, de kører rundt med en tikkende økonomisk bombe for hvad og hvor meget brænder der af når de kortslutter.

Bare de skifter ledningsnet så er det pengene værd..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Følgende bruger(e) har sagt tak: Sune

Sv: Defekt baglys på bagklap E61 LCI 11 år, 4 måneder siden #4562

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey sune

jeg ville bare lige bakke op endnu engang på det kenn skriv...

sørg nu for at dit ledningsnet bliver skiftet, og ikke KUN repareret, for det holder ikke..

så det ville bare være ekstra sure penge og smide efter det hvis det kun er en rep.

Held og lykke med det

KAP

Sune skrev:
Skal på el-værksted i morgen tidlig med bilen. Jeg spurgte lige om de kendte til problemet, og ganske rigtigt - de havde lavet en del BMW 5'er Touring, og han vidste lige præcis hvad der skulle til og ca. hvor lang tid det vil tage. Det bliver dyrt....

Sune
Følgende bruger(e) har sagt tak: Sune
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder